Nieuw boekje
Forumregels
Wegens te weinig activiteit is het forum gesloten. Het blijft wel online zodat alle uitgewisselde tips & trucs beschikbaar blijft.
Wegens te weinig activiteit is het forum gesloten. Het blijft wel online zodat alle uitgewisselde tips & trucs beschikbaar blijft.
jasseronarmband
hoi,
Wie kan mij helpen.
Ik heb van de week het boekje gekregen en ik vond die jasseronarmband erg leuk.
Alleen had ik een probleem toen ik deze wilde maken.
Het jasseron wat ik heb kunnen maar 3 ringetjes door.
Maar volgens de beschrijving moeten er 4 ringetjes doorheen. ( als ik het goed gelezen heb
)
Wie heeft deze armband al gemaakt en met welke jasseron?
groetjes
nancy
Wie kan mij helpen.
Ik heb van de week het boekje gekregen en ik vond die jasseronarmband erg leuk.
Alleen had ik een probleem toen ik deze wilde maken.
Het jasseron wat ik heb kunnen maar 3 ringetjes door.
Maar volgens de beschrijving moeten er 4 ringetjes doorheen. ( als ik het goed gelezen heb

Wie heeft deze armband al gemaakt en met welke jasseron?
groetjes
nancy
- pluisje
- Bead Professional
- Contacteer:
Ik heb de sieraden zojuist zien liggen in De Creatieve Duizendpoot in Zaandam.
Iemand van die winkel heeft er ook aan mee geholpen dus alle sieraden liggen daar in de etalage en 5 juni kun je een workshop volgen van Marjolein Wierda en dan kun je die sieraden maken.
Lijkt mij wel leuk!
Iemand van die winkel heeft er ook aan mee geholpen dus alle sieraden liggen daar in de etalage en 5 juni kun je een workshop volgen van Marjolein Wierda en dan kun je die sieraden maken.
Lijkt mij wel leuk!

-
- Bead Starter
op 5 juni zijn er ook workshops bij Pippoos in Middelburg......kettelen, scoubidou, fimoklei en nog iets (ben het ff vergeten).
Moet zelf helaas werken die dag....
Enne...als je dat nieuwe tijdschrift hebt gekocht: op de achterkant zit een kortingsbon voor het boekje hippe sieraden........
Het andere boek waar je korting op krijgt......."van kraal tot sieraad" is ook erg leuk (heb het maar gekocht ,kon het niet laten liggen)
Moet zelf helaas werken die dag....
Enne...als je dat nieuwe tijdschrift hebt gekocht: op de achterkant zit een kortingsbon voor het boekje hippe sieraden........
Het andere boek waar je korting op krijgt......."van kraal tot sieraad" is ook erg leuk (heb het maar gekocht ,kon het niet laten liggen)