Nieuw visitekaartje -> mening?

Voor vragen en tips over het verkopen van je zelfgemaakte sieraden kun je hier terecht.
Gesloten
Nancy79
Bead Dreamer
Contacteer:
Nieuw visitekaartje -> mening?

Bericht door Nancy79 » do 25 mei 2006 14:15

Na geinspireerd te zijn door Elina, ben ik ook aan de gang gegaan met een eigen ontwerp voor een visitekaartje. Dit is het resultaat (de foto is wat "korrelig" geworden maar het verkleinen wilde niet echt werken :( ):

Afbeelding

Je moet wel even een stukje van de bovenkant en onderkant wegdenken.

Hoe vinden jullie 'm? Vinden jullie 'm leuk zo of moet ik iets veranderen? Alle kritiek is welkom!

Alvast bedankt!
Groetjes Nancy

MariekeV
Bead Producer

Bericht door MariekeV » do 25 mei 2006 15:30

Ja, jammer dat de foto wat korrelig is. Maar ik vind 'm qua kleurstelling erg leuk! :D

Eliina
Bead Professional
Contacteer:

Bericht door Eliina » do 25 mei 2006 15:37

Hijs leuk, Maar als je m bij vistaprint wil laten afdrukken, kun je ook via de vistaprint site een hoe heet zooiets sjabloon opslaan en die heeft precies de grootte van het kaartje. Want dan weet je zeker dat er niks word uitgerekt.

Groetjes Elina
Does it ever get any better? Or will I feel this way the rest of my life..
I tried to look the other way, To make it through another day..
Does it ever get any better? Cause i'd be with you the rest of my life.. All my life..

Mar-JoYa
Moderator
Contacteer:

Bericht door Mar-JoYa » zo 11 jun 2006 11:29

Hmmmm persoonlijk vind ik het jammer dat je drie verschillende lettertypes gebruikt. Ik zou voor 2 gaan ; 1 voor naam en slogan en 1 voor informatie en dan zou ik wederom persoonlijk niet voor 1 van deze 2 gaan.. onderste is wat slecht leesbaar en haalt de aandacht van je naam weg en 1e wijkt teveel af van het gevoel wat lettertype van je naam oproept.... maar nogmaals dit is persoonlijk :oops: Vind het sieraad op de achtergrond wel goed gekozen om neer te zetten wat je kunt :D
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

Elsje
Bead Brilliant

Bericht door Elsje » zo 11 jun 2006 12:19

Mar-JoYa schreef:Hmmmm persoonlijk vind ik het jammer dat je drie verschillende lettertypes gebruikt. Ik zou voor 2 gaan ; 1 voor naam en slogan en 1 voor informatie en dan zou ik wederom persoonlijk niet voor 1 van deze 2 gaan.. onderste is wat slecht leesbaar en haalt de aandacht van je naam weg en 1e wijkt teveel af van het gevoel wat lettertype van je naam oproept.... maar nogmaals dit is persoonlijk :oops: Vind het sieraad op de achtergrond wel goed gekozen om neer te zetten wat je kunt :D
Nou dit zat ik nou ook net te denken maar ik dacht nog hoe vertel ik dat allemaal..het hoeft niet want Marjo heeft het al gedaan!
Groetjes Els,

Helena
Bead Believer

Bericht door Helena » di 13 jun 2006 18:20

Ik vind die lettertypes nog niet zo storend, maar wel die grote lege ruimte aan de linkerkant.
Zelf zou ik de tekst meer verdelen over het kaartje.

Ik vind de achtergrond wel heel mooi, en vind dat je die best wel wat beter kan laten zien ( de tekst staat nu over het mooiste deel van je ketting; de voorkant).
Groetjes,
Helena

Gesloten