kralenmeeting najaar 2006
- La Bigiotteria di Esther
- Bead Monster
- Contacteer:
Sandra en ik beloven niets, maar ik wil graag weten of er belangstelling is voor een kralenmeeting in dit najaar, ZONDER workshops. Het wordt dan een meeting zoals hij de allereerste keer was, dus om elkaar te ontmoeten, tips uit te wisselen, en lekker gezellig met andere kralenfans babbelen over kralen en alles wat daar bij hoort. Bij voldoende belangstelling (lees: als we de zaalhuur bij elkaar krijgen) zullen Sandra en ik het er samen verder over gaan hebben.
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.
- Bead Monster
- Contacteer:
- Bead Monster
- Contacteer:
- Bead Monster
- Contacteer:
*Brenda* schreef:Misschien kunnen we dan via dit forum wel regelen dat de mensen die daarheen willen met elkaar kunnen carpoolen. Dan zijn de benzinekosten ook te verdelen toch??

Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.
-
- Bead Monster
- Contacteer:
ik vind het een leuk idee er hoeft niet altijd workshops te zijn .
ik ga naar veel meetings in belgie en frankrijk het is er altijd erg gezellig er word lekker gebabbeld en iedereen laat zijn laatste creaties zien maar er zijn geen workshops .
dus ja ik ben er voor en het is voor de modjes ook leuk kunnen ze ook gezellig meebabbelen.
liefs frietje
ik ga naar veel meetings in belgie en frankrijk het is er altijd erg gezellig er word lekker gebabbeld en iedereen laat zijn laatste creaties zien maar er zijn geen workshops .
dus ja ik ben er voor en het is voor de modjes ook leuk kunnen ze ook gezellig meebabbelen.
liefs frietje

kralengek
- Schanulleke
- Bead Believer
- Contacteer:
Ik ben graag van de partij. Omdat ik nog geen meeting heb meegemaakt zou ik workshops natuurlijk heel erg leuk vinden maar ik heb alle begrip voor jullie verhaal
Ik ben zelf secretaresse dus ik weet maar al te goed hoeveel werk het is om iets te organiseren! Dus wat mij betreft..... workshops: HEEL GRAAG, maar ook zonder ben ik graag van de partij als de datum schikt.
P.S. Voor mezelf sprekend: ik zou er geen moeite mee hebben een wat hogere bijdrage te betalen maar ik kan me voorstellen dat dat voor sommigen moeilijker is, zeker omdat er ook nog reiskosten zijn.

P.S. Voor mezelf sprekend: ik zou er geen moeite mee hebben een wat hogere bijdrage te betalen maar ik kan me voorstellen dat dat voor sommigen moeilijker is, zeker omdat er ook nog reiskosten zijn.
Namasté,
Schanulleke
"Leven is het meervoud van lef"
Schanulleke
"Leven is het meervoud van lef"
we zullen sowieso ooit weer meeting geven met workshops, dus je krijgt je kans gelukkig nog wel.Schanulleke schreef:Ik ben graag van de partij. Omdat ik nog geen meeting heb meegemaakt zou ik workshops natuurlijk heel erg leuk vinden maar ik heb alle begrip voor jullie verhaalIk ben zelf secretaresse dus ik weet maar al te goed hoeveel werk het is om iets te organiseren! Dus wat mij betreft..... workshops: HEEL GRAAG, maar ook zonder ben ik graag van de partij als de datum schikt.

Klinkt leuk, ik ben nog nooit op een meeting geweest maar eens moet de eerste keer zijn toch?
Is het dan wel de bedoeling om wat eigen spulletjes mee te nemen?
(Bijvoorbeeld eigengemaakte dingen en materiaal om nog wat te knutselen daar?)
Of is het puur en alleen wat babbelen
Want om met allemaal mensen om je heen iets te maken die er ook veel vanaf weten.. Krijg je natuurlijk altijd bruikbare tips etc..
Dan is het min of meer een hele grote workshop.. Ieder helpt elkaar..
Toch?
Maargoed ik weet niet of dat de bedoeling is.. Dan lijkt het me wel leuk..
Anders ook wel.. Maargoed, Ik ben eens benieuwd

Is het dan wel de bedoeling om wat eigen spulletjes mee te nemen?
(Bijvoorbeeld eigengemaakte dingen en materiaal om nog wat te knutselen daar?)
Of is het puur en alleen wat babbelen

Want om met allemaal mensen om je heen iets te maken die er ook veel vanaf weten.. Krijg je natuurlijk altijd bruikbare tips etc..
Dan is het min of meer een hele grote workshop.. Ieder helpt elkaar..
Toch?

Maargoed ik weet niet of dat de bedoeling is.. Dan lijkt het me wel leuk..
Anders ook wel.. Maargoed, Ik ben eens benieuwd

- Bead Monster
- Contacteer:
Dat is precies de reden waarom de meeting ooit is ontstaan. Dus als je wilt knutselen > doen!Joets schreef:Is het dan wel de bedoeling om wat eigen spulletjes mee te nemen? (Bijvoorbeeld eigengemaakte dingen en materiaal om nog wat te knutselen daar?)
Of is het puur en alleen wat babbelen![]()