http://groups.msn.com/BeadsCharms/kettingen1.msnw" onclick="window.open(this.href);return false;
Hier de foto's van vandaag!
- Christina
- Bead Believer
- Contacteer:
Hi Allen, hier de foto's van vandaag totaal zijn het er zes
op de 2de pagina staat er ook nog een.
http://groups.msn.com/BeadsCharms/kettingen1.msnw" onclick="window.open(this.href);return false;
Liefs Christina
Love For Beads

Love For Beads

- Linda Post
- Bead Interested
- Contacteer:
- Dieuwertje
- Bead Fan
- Contacteer:
Hee Christina,
Leuke foto's zijn het geworden.
Je ziet het precies. We zijn helemaal in kraalzwijm bij het openen van een la.
Je hebt Miekel en mij "betrapt"bij het inslaan van hele leuke, maar erg dure bronskleurige bloemen voor ee armband.
We waren aan het kijken of we knieperig als wij kralenmutsen zijn, met zo weinig mogelijk bloemen af kunnen voor toch een mooi resultaat.
Leuke foto's zijn het geworden.
Je ziet het precies. We zijn helemaal in kraalzwijm bij het openen van een la.
Je hebt Miekel en mij "betrapt"bij het inslaan van hele leuke, maar erg dure bronskleurige bloemen voor ee armband.
We waren aan het kijken of we knieperig als wij kralenmutsen zijn, met zo weinig mogelijk bloemen af kunnen voor toch een mooi resultaat.
Groetjes,
Dieuwertje
Dieuwertje
- Magic-Woman
- Bead Dreamer
- Fester
- Bead Addict
- Contacteer:
Als het een keertje dichterbij is ga ik denk ik ook mee. A'dam is zo ver weg voor mij.
Ik heb er nog even over gedacht om met de belgjes mee te gaan, maar ik vertrek die dag naar Gran Canaria!
Dat had ik wel begrepen Hennie, bij mij is het hetzelfde, ben ook meestal de fotograaf dus ik sta ook niet zo vaak op foto's!
Dat had ik wel begrepen Hennie, bij mij is het hetzelfde, ben ook meestal de fotograaf dus ik sta ook niet zo vaak op foto's!
leuk, gran canaria!
maarreh, ik persoonlijk vind dat het best dichtbij elkaar ligt....misschien 10 minuten lopen van station naar bead department, 10 minuten vanaf daar naar beadies en dan zo 'n 15 minuten naar coppenhagen?
het is allemaal voor herhaling vatbaar, kan ook een keer bv in maastricht afspreken ofzo.
voor sommigen misschien te ver, maar er zijn vast genoeg mensen die wel in die omgeving wonen of die het reizen ervoor over hebben.
maarreh, ik persoonlijk vind dat het best dichtbij elkaar ligt....misschien 10 minuten lopen van station naar bead department, 10 minuten vanaf daar naar beadies en dan zo 'n 15 minuten naar coppenhagen?
het is allemaal voor herhaling vatbaar, kan ook een keer bv in maastricht afspreken ofzo.