vond het erg gezellig, jammer dat een aantal ziek waren, maar ja, niets aan te doen. op naar de volgende!
op naar de 4de kralenmeeting!
ik wil maar 1 ding zeggen: op naar de volgende! 
vond het erg gezellig, jammer dat een aantal ziek waren, maar ja, niets aan te doen. op naar de volgende!
zelfs degenen uit engeland willen er de volgende keer zeker weer bij zijn. 
- Dieuwertje
- Bead Fan
- Contacteer:
Het was inderdaad jammer dat sommige mensen ziek waren, maar het was heel erg leuk en leerzaampluisje schreef:Ja en ik vond 't ook jammer dat ik op 't laatste moment niet kon komen. Maar de volgende keer ben ik er weer bij!!!!
Enne pluis van harte gefeliciteerd met je neefje of nichtje!
Hoe heet hij of zij?
Groetjes Marije- Victoria
- Bead Professional
- Contacteer:
Riantje is toch peettante geworden.....Fleur schreef:Het was inderdaad jammer dat sommige mensen ziek waren, maar het was heel erg leuk en leerzaampluisje schreef:Ja en ik vond 't ook jammer dat ik op 't laatste moment niet kon komen. Maar de volgende keer ben ik er weer bij!!!!![]()
Enne pluis van harte gefeliciteerd met je neefje of nichtje!
Hoe heet hij of zij?
Of heb ik het nou fout..... dacht dat Pluisje om een andere reden er niet bij was.
Ik vond het ook erg leerzaam
Groetjes Victoria,
mama van Vera-Lynn(*12-12-2005†) & Sophie (07-05-07) & Jasmijn (01-08-09)
- DMBijoux
- Bead Aholic
- Contacteer:
Yup was zeker een leuke en gezellige dag
hoop dat de meiden die bij mij een workshop hebben gevolgd er ook LOL in hebben gehad
merkte wel dat wij de luidruchtigste bende waren van de 2 tafels
LOL maarja mot kenne
En Sandra, Esther en Willy hartstikke bedankt voor de goede zorgen!!
Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!
groetjes Ria
groetjes Ria
- Victoria
- Bead Professional
- Contacteer:
Nou zeg, kon me niet eens concentrerenSorceress schreef:Yup was zeker een leuke en gezellige daghoop dat de meiden die bij mij een workshop hebben gevolgd er ook LOL in hebben gehad
LOL maarja mot kenne
Groetjes Victoria,
ben blij dat je dat zegt, ik was bang dat ik af en toe te hard sprak.Sorceress schreef:Yup was zeker een leuke en gezellige daghoop dat de meiden die bij mij een workshop hebben gevolgd er ook LOL in hebben gehad
LOL maarja mot kenne
enneh, jullie mogen het volgende alvast in jullie agenda zetten: 25 september wordt de volgende gehouden! stephanie, ik had eerst willen w8ten tot we wisten wanneer jij een tentamenvrije maand heb, maar omdat de zaal best populair is hebben we het toch maar nu alvast geboekt. maar wie weet kan je een beetje plannen enzo waardoor je toch tijd vrij kan maken voor de meeting, als je dat ervoor over heb tenminste.
mocht iemand overigens een workshop willen geven bij de volgende meeting, stuur een e-mail naar kralenmeeting@kralen.com . ik wil nog niets beloven, maar het is 99% zeker dat de meeting weer vrijwel hetzelfde zal gaan. het enige verschil is dat ik niet weer voor de benodigdheden van de workshop ga zorgen (geen tijd genoeg), maar dat degene die de workshop geeft alles zelf moet regelen / maken (info voor op internet opstellen, prijs berekenen, etc).
ik ga nu eens een warme bad nemen, uitrusten van de gezellige dag!!
- DMBijoux
- Bead Aholic
- Contacteer:
Je mot nie lulle want je zat nie eens te shoppe de 2de keer;) hahahahaha maareh voor zo'n klein wijffie ben jij anders ook best wel drukVictoria schreef:quote]
Nou zeg, kon me niet eens concentreren![]()
![]()
groetjes Ria
groetjes Ria
- DMBijoux
- Bead Aholic
- Contacteer:
En Sandra ik denk dat het een wijs besluit is om de workshopgevers hun eigen materiaal te laten regelen! Er zijn toch altijd bepaalde dingetjes waar je als lesgever liever mee werkt en dan kan je in ieder geval niet schelden op je zelf als je wat vergeet
hahaha
Ik moet alleen kijken of ik 25 september niet op vakantie ben. dat wordt bij ons altijd lang van te voren besproken, tenminste mijn wederhelft doet dat en ik voeg me er wel aan toe
badder ze en niet teveel spatte!
Ik moet alleen kijken of ik 25 september niet op vakantie ben. dat wordt bij ons altijd lang van te voren besproken, tenminste mijn wederhelft doet dat en ik voeg me er wel aan toe
badder ze en niet teveel spatte!
groetjes Ria
groetjes Ria