Heb eigenlijk 2 vragen....
1. Ik kan een workshop geven voor een behoorlijk grote groep. In 1e instantie 15-20 mensen. Nu denken ze dat het er nog meer worden. De vraag was of ik dan korting kan en wil geven, vanwege de grote groep. Had zelf gezegd, €10,00, /workshop incl. draad en eenvoudig slot en excl. de overige materialen zoals kralen enzo. Wat vinden jullie? Ik beperk me tot 2 technieken. Knopen met waxkoord en rijgen op meerdere draden. Zelf dacht ik de eerste 20 mensen voor het volle pond, en dan de volgende voor € 7,50?? Wat vinden jullie daarvan??
2. Diegene die bovenstaande regelt, wilde ook weten wat ik voor kinderworkshops vraag?? Mijn reactie ... als ik hetzelfde aanbiedt, dan toch voor de zelfde prijs. Nou... nee dus, dan prijs ik mezelf uit de markt volgens haar. Moet vooral voor kinderfeestjes minder vragen, want anders wilt geen een moeder dat je komt. En ik heb zoiets , misschien heb je wel gelijk. maar ik ben absoluut niet zakelijk, en weet dus niet wat ik hier nu mee aan moet. Meegaan met haar idee, of vasthouden aan mijn idee?? Dus nogmaals.... wat vinden jullie nou??