Wat is dit, of eigenlijk, waar gebruik je dit voor?
Ik was wat dingen aan het bestellen bij http://www.kralenwerk.nl" onclick="window.open(this.href);return false; en daar kwam ik het volgende tegen;
http://www.kralenwerk.nl/sluitingen.html" onclick="window.open(this.href);return false; en dan gaat het om 402620G leerklemmen..
foto lukte niet sorry
Vandaar dus mijn vraag; waar gebruik je dat dan voor? De mevrouw van de winkel weet het zelf ook niet, zij heeft het een keer voor iemand besteld en heeft die dingen dus gewoon in de winkel liggen.
Gebruik je het soms om 2 veters aan elkaar te klemmen???[/img]
http://www.kralenwerk.nl/sluitingen.html" onclick="window.open(this.href);return false; en dan gaat het om 402620G leerklemmen..
foto lukte niet sorry
Vandaar dus mijn vraag; waar gebruik je dat dan voor? De mevrouw van de winkel weet het zelf ook niet, zij heeft het een keer voor iemand besteld en heeft die dingen dus gewoon in de winkel liggen.
Gebruik je het soms om 2 veters aan elkaar te klemmen???[/img]
Groetjes Els,
Dit noemen ze een bakslot, het is een sluiting die er ook nog eens mooi uitziet.
Rechtergedeelte (het geribbelde rechte stukje) is de veer, die kun je indrukken met je wijsvinger en je duim eronder, en dan eruit trekken.
Linkergedeelte noemt men de bak, daar schuif je de veer in.
Wanneer je het weer in elkaar drukt dan klikt ie.
Duidelijk of niet, volgens mij niet.
Rechtergedeelte (het geribbelde rechte stukje) is de veer, die kun je indrukken met je wijsvinger en je duim eronder, en dan eruit trekken.
- 100%Kraal
- Bead Intelligent
- Contacteer:
ik denk dat jij het over iets anders hebt dan wijloussie schreef:Dit noemen ze een bakslot, het is een sluiting die er ook nog eens mooi uitziet.

volgens mij is dit het eerste plaatje dat je ziet als je op de link klikt
jaaa dat dit een sluiting is hadden we zelf ook al door

maar als je nou een beetje naar beneden scrolt kom je dus het plaatje tegen waar het eigenlijk om gaat, deze dus(tenminste als ik het goed begrijp!)

sorry, verkeerde plaatje

Laatst gewijzigd door 100%Kraal op vr 18 nov 2005 12:40, 1 keer totaal gewijzigd.
-xxx-
Dagmar
Bedenk steeds dat je uniek bent, net als iedereen!
Dagmar
Bedenk steeds dat je uniek bent, net als iedereen!
nee, dit zijn veterklemmen. Ze bedoeld de leerklemmen. Plaatje eronder.kralenenquete schreef:ik denk dat jij het over iets anders hebt dan wijloussie schreef:Dit noemen ze een bakslot, het is een sluiting die er ook nog eens mooi uitziet.
Duidelijk of niet, volgens mij niet.![]()
volgens mij is dit het eerste plaatje dat je ziet als je op de link klikt
jaaa dat dit een sluiting is hadden we zelf ook al door![]()
maar als je nou een beetje naar beneden scrolt kom je dus het plaatje tegen waar het eigenlijk om gaat, deze dus(tenminste als ik het goed begrijp!)
Groetjes van deze kralenverslaafde!