Ik heb vandaag m'n bestelling binnen gekregen..
Helemaal compleet en geen beschadigingen..
KBen er erg blij mee..

En zeker omdat het de eerste keer online bestellen was ..
Maarre zeker voor herhaling vatbaar

Groetjes T@mara

Ik vind het een goede service van een webshop als zij zonder problemen een nieuwe set toezenden als de ontvanger beweert dat hij/zij het niet ontvangen heeft. Ik denk dat je er bij 95% van de webshops op kan vertrouwen dat zij eerlijk zijn. Je kan het ook omdraaien, een webshop kan ook zijn twijfels hebben over de eerlijkheid van de klant.Ik laat mijn bestellingen gewoon verzenden. Ik heb één keer de bstelling aangetekend opgestuurd gekregen, maar dat was de actie van de webwinkel (de webwinkel betaalde de extra kosten).
Nog nooit problemen mee gehad. Ik heb wel één keer gehad dat mijn bestelling niet aangekomen was en toen kreeg ik het nog een keer opgestuurd (ik twijfel nog steeds of de webwinkel het wel had afgestuurd).
Ik ben zo'n wantrouwend persoon..... en zo ben ik gemaakt/geworden, omdat ik dus altijd te goed van vertrouwen was. Wordt daar meerder keren goed misbruik van gemaakt en op zo'n manier dat dat mij dus problemen gaat opleveren, dan wordt je vanzelf wel wantrouwend. Tegenwoordig kijk ik wel linker uit mijn rechter oogTwisterbeads schreef:
Mensen zijn veel te wantrouwend ten opzichte van elkaar vind ik vaak en niet alleen op gebied van internetshops.
Maar hoe weet je dat dan? Ik ben ook niet zo geweldig van vertrouwen hooren zo ben ik gemaakt/geworden, omdat ik dus altijd te goed van vertrouwen was. Wordt daar meerder keren goed misbruik van gemaakt en op zo'n manier dat dat mij dus problemen gaat opleveren, dan wordt je vanzelf wel wantrouwend.
Natuurlijk kan de webshops twijfels hebben wanneer ik niet de waarheid vertel, maar ik had haar gebeld om te vragen wanneer de bestelling binnen kwam (was trouwens mijn eerste bestelling via het net) en ze had een datum doorgegeven en dat kwam goed uit omdat ik de kralen nodig had voor een sieraad die mijn moeder zou dragen op een bruiloft. De kralen waren niet aangekomen op de dag die ze genoemd had en na vier dagen had ik nog niks. Ze zou een nieuwe set opsturen en die had ik wel meteen. Vond het een beetje raar verlopen.Twisterbeads schreef:Ik vind het een goede service van een webshop als zij zonder problemen een nieuwe set toezenden als de ontvanger beweert dat hij/zij het niet ontvangen heeft. Ik denk dat je er bij 95% van de webshops op kan vertrouwen dat zij eerlijk zijn. Je kan het ook omdraaien, een webshop kan ook zijn twijfels hebben over de eerlijkheid van de klant.Ik laat mijn bestellingen gewoon verzenden. Ik heb één keer de bstelling aangetekend opgestuurd gekregen, maar dat was de actie van de webwinkel (de webwinkel betaalde de extra kosten).
Nog nooit problemen mee gehad. Ik heb wel één keer gehad dat mijn bestelling niet aangekomen was en toen kreeg ik het nog een keer opgestuurd (ik twijfel nog steeds of de webwinkel het wel had afgestuurd).
Mensen zijn veel te wantrouwend ten opzichte van elkaar vind ik vaak en niet alleen op gebied van internetshops.