verlengkettinkjes
Weet iemand waar ik goede verlengkettinkjes kan kopen? Ik heb eens een paar bij kralenpost besteld maar die vond ik niets.Ik vond het een heel gedoe om het slotje dicht te krijgen,de schakeltjes waren wel erg klein.
Groetjes Hennie
Groetjes Hennie
ikzelf maak ze sinds kort gewoon zelf. ik had een keer een stuk ketting gekocht (net zoals je jasseron koopt, maar dan ander soort). die bestond uit meerdere ringetjes op een bepaalde manier aan elkaar. de ringetjes haalde ik uit elkaar en zette het aan elkaar waardoor ik eigen verlengstuk kreeg. is veel goedkoper dan kopen.
wat voor jou al helemaal mooi zal zijn hennie, is gewoon zelf cirkels rijgen. je rijgt gewoon stuk of 6 cirkels en op zo 'n manier heb je dan je eigen verlengstuk. zie hieronder voorbeeld:

dat is voor jou al helemaal mooi denk ik, bij je sieraden van kleine kraaltjes enzo.
wat voor jou al helemaal mooi zal zijn hennie, is gewoon zelf cirkels rijgen. je rijgt gewoon stuk of 6 cirkels en op zo 'n manier heb je dan je eigen verlengstuk. zie hieronder voorbeeld:

dat is voor jou al helemaal mooi denk ik, bij je sieraden van kleine kraaltjes enzo.
Ja bedankt voor de tip.Ik heb dat al eens gedaan maar ik vind het zelf toch niet zo mooi.Ik werk graag met kalotjes en ik heb ook wel eens van een ketting wat gemaakt, denk dat ik dat maar weer doe.Maar ik dacht als iemand nou eens goede verlengkettinkjes weet die niet te duur zijn is dat ook handig.
Groetjes Hennie
Groetjes Hennie
bedankt, ik heb het geleerd van marijke madder en de uitleg staat ook op die ene russische site (weet naam niet zo gauw, iets van soho d8 ik).
je kan goed zelf verlengstukjes maken met speciale ketting, weet niet eens meer waar ik het heb gekocht. hieronder kan je zien hoe het lijkt.

mocht ik het weer tegenkomen, zal ik dan anders 1 meter voor je kopen en opsturen? ik zal het wel zometeen inscannen en laten zien....geloof dat ik het in haarlem had gekocht bij ?t galon maar weet niet zeker.
je kan goed zelf verlengstukjes maken met speciale ketting, weet niet eens meer waar ik het heb gekocht. hieronder kan je zien hoe het lijkt.

mocht ik het weer tegenkomen, zal ik dan anders 1 meter voor je kopen en opsturen? ik zal het wel zometeen inscannen en laten zien....geloof dat ik het in haarlem had gekocht bij ?t galon maar weet niet zeker.
als ik goed herinner was het slechts iets van 1.5 euro per meter, maar weet niet meer zeker.
heb het gisteren gevonden (lag beneden) en zal het wel keer inscannen en laten zien (zit nu in rotterdam bij mijn stageplek.
)
laat maar weten hoeveel je er maximaal voor over heb zodra je het heb gezien, voor het geval ik de prijs verkeerd herinner. en reken er niet meteen op dat je het krijgt, wie weet kan ik het nergens meer vinden. bedenk net....misschien had ik het gekocht bij komzi komza in haarlem die inmiddels is gesloten!! nou ja wie weet is het ook ergens anders...
heb het gisteren gevonden (lag beneden) en zal het wel keer inscannen en laten zien (zit nu in rotterdam bij mijn stageplek.

laat maar weten hoeveel je er maximaal voor over heb zodra je het heb gezien, voor het geval ik de prijs verkeerd herinner. en reken er niet meteen op dat je het krijgt, wie weet kan ik het nergens meer vinden. bedenk net....misschien had ik het gekocht bij komzi komza in haarlem die inmiddels is gesloten!! nou ja wie weet is het ook ergens anders...