Lijkt mij wel leuk

Ik weet niet of ik me er mee mag bemoeien, maar ik ben het hier wel mee eens.sandra schreef:....hoofddoel van het forum is kennis uitwisselen en ik ben bang dat als ik shoutbox toevoeg en het nog meer uitloopt tot chat/theehok voor vrouwen. wel leuk idee maar ik doe het dus maar niet.
Ik kan begrijpen dat jullie daar bang voor zijn. Als je hem erop zou zetten, zal dat in het begin ook vast wel even het geval zijn natuurlijk. Dat zal ik zeker niet ontkennen, maar verder is mijn ervaring dat het verder wel meevalt.Esther schreef:Ik weet niet of ik me er mee mag bemoeien, maar ik ben het hier wel mee eens.sandra schreef:....hoofddoel van het forum is kennis uitwisselen en ik ben bang dat als ik shoutbox toevoeg en het nog meer uitloopt tot chat/theehok voor vrouwen. wel leuk idee maar ik doe het dus maar niet.
Ik kijk dan gewoon alleen bij eigen creaties, budgettips, technieken en zo, bij mij geeft zo'n geel vlakje voor het onderwerp aan dat er nieuwe berichten zijn. Ik bekijk nooit bij "berichten sinds laatste bezoek"Mariska_V schreef:Het lijkt mij ook niks, ik vind dat er hier al erg veel kletspraat is.
Als ik soms bij "berichten sinds laatste bezoek" kijk, denk ik, lekker Kralen forum.
Zou er een mogelijkheid kunnen komen om daar een selectie in te maken???
Toch de laatste berichten lezen maar dan alleen de categorien selecteren die je echt interesseren.
Stel die vraag even in een apart topic in dit onderwerp, en je krijgt ongetwijfeld antwoord van Sandra. (Als je vraag hier blijft staan dan ziet ze hem misschien over het hoofd.)Mariska_V schreef:...Zou er een mogelijkheid kunnen komen om daar een selectie in te maken???
Toch de laatste berichten lezen maar dan alleen de categorien selecteren die je echt interesseren.