hoihoi.. de krea doe is weer in aantocht..

Informatie over kralen- en sieradenbeurzen alsook over braderieën kun je hier uitwisselen. Tip: maak een gezellige gezamenlijke bezoek als meerdere kralenfans naar hetzelfde beurs gaan!
Gesloten
marja!
Bead Lover

Bericht door marja! » do 15 sep 2005 11:23

Hahaha, ik heb het gewoon bij 6 zakjes gehouden. Dus ik denk dat ik wel ergens onderaan eindig.

Gisteravond meteen begonnen met uitzoeken en vanmorgen alles in zakjes gedaan.
Ben er erg blij mee :!:

wendy1981
Bead Interested
Contacteer:

Bericht door wendy1981 » do 15 sep 2005 14:45

Ik ben dinsdag geweest, maar Pienjo, die 23 zakjes overtref ik bij lange na niet!!! Wel weer een hoop geld kwijt, maar toch wat gerichter gezocht..

Het was voor mij de eerste keer Kreadoe en gezellig een dagje uit met mijn moeder. Komt niet zo heel vaak meer voor sinds ik het huis uit ben, en daarom extra gezellig. Volgend jaar zeker weer!!

En Pienjo, leuk om je even gezien te hebben..

Groetjes Wendy

Marka
Bead Interested
Contacteer:

Bericht door Marka » do 15 sep 2005 14:49

wendy1981 schreef:Ik ben dinsdag geweest, maar Pienjo, die 23 zakjes overtref ik bij lange na niet!!! Wel weer een hoop geld kwijt, maar toch wat gerichter gezocht..

Het was voor mij de eerste keer Kreadoe en gezellig een dagje uit met mijn moeder. Komt niet zo heel vaak meer voor sinds ik het huis uit ben, en daarom extra gezellig. Volgend jaar zeker weer!!

Groetjes Wendy
:lol: :lol: :oops: 44 dan helemaal niet he?? hihi

sonja86
Bead Fan
Contacteer:

Bericht door sonja86 » do 15 sep 2005 14:54

Nou, aan 23 zakjes kan ik niet tippen en ik vond al dat ik er veel had met 14! Heb ook geen moeder die meehielp met sjouwen natuurlijk. die mazzel had Pienjo.
Ik voelde me wel hebberig, zeker als je naast iemand staat die 3 zakjes al veel vindt.
Het geeft tegelijk wel een heerlijk gevoel, beetje van dit beetje, van dat er nog bij. Zelfs het uitzoeken thuis is weer leuk, net sinterklaas.
groetjes en wie nog gaat, heel veel plezier en genieten maar!
Sonja

Marka
Bead Interested
Contacteer:

Bericht door Marka » do 15 sep 2005 15:23

sonja86 schreef:Nou, aan 23 zakjes kan ik niet tippen en ik vond al dat ik er veel had met 14! Heb ook geen moeder die meehielp met sjouwen natuurlijk. die mazzel had Pienjo.
Ik voelde me wel hebberig, zeker als je naast iemand staat die 3 zakjes al veel vindt.
Het geeft tegelijk wel een heerlijk gevoel, beetje van dit beetje, van dat er nog bij. Zelfs het uitzoeken thuis is weer leuk, net sinterklaas.
groetjes en wie nog gaat, heel veel plezier en genieten maar!
Sonja
Voelde me net een klein meisje bij de snoepjes van Jamin vroeger!! hihi
Helemaal leuk daar!en zeker.. je word echt hebberig van al die scheppende vrouwen om je heen!@!

Maar.. volgens mij sta ik met stip op nummer 1 met mijn 44 zakjes!! :lol: :oops:

Pienjo
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door Pienjo » do 15 sep 2005 17:32

wendy1981 schreef:Ik ben dinsdag geweest, maar Pienjo, die 23 zakjes overtref ik bij lange na niet!!! Wel weer een hoop geld kwijt, maar toch wat gerichter gezocht..

Groetjes Wendy
vond ik ook!!!

enne 44 zakjes is ruim 8,5 kilo :shock: :shock: succes met uitzoeken!!!

ik heb mijn ma niks laten dragen hoor Sonja heb constant netjes mijn koffer meegetrokken.... alleen moest ze er soms even bij wachten als ik weer boven andere kralenbakken aan het uitzoeken was....
Liefs
Linda

sonja86
Bead Fan
Contacteer:

Bericht door sonja86 » do 15 sep 2005 18:11

Hey ja, 44 is wel heel veel, zeker ook om uit te zoeken :wink: , jij wint voorlopig ruim!
Zei je 'even', Pienjo??? :lol:
Sonja

DMBijoux
Bead Aholic
Contacteer:

Bericht door DMBijoux » do 15 sep 2005 18:13

hmmm nog 2 dagen om toch dat record te verbreken!! want dat luk me best!! ;) NEEEEEEEEEE IK GA NIET!!!!!!!!!!!!
Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!

groetjes Ria

Pienjo
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door Pienjo » do 15 sep 2005 18:21

sonja86 schreef:Hey ja, 44 is wel heel veel, zeker ook om uit te zoeken :wink: , jij wint voorlopig ruim!
Zei je 'even', Pienjo??? :lol:
Sonja
naja ze had de ma van Eelke he dus ze was niet alleen.... bij de andere kramen ben ik niet lang bezig geweest :wink:
Liefs
Linda

Lavilia
Bead Chatter
Contacteer:

Bericht door Lavilia » do 15 sep 2005 18:56

Wie gaat er zaterdag? Laten jullie ook nog war voor mij over?
groetjes ikke
Afbeelding

samira
Bead Fanatic

Bericht door samira » do 15 sep 2005 19:15

Ben niet naar de KreaDoe geweest en ik ga ook niet naar de KreaDoe maar het is leuk jullie berichtjes te lezen. Jullie enthousiasme spat er af! Hartstikke leuk!
Groetjes Wendy

Madelief
Bead Chatter

Bericht door Madelief » do 15 sep 2005 20:55

Ik kan ook niet naar Kreadoe gaan (te ver :wink: ) maar ik ga wel in Mechelen naar de beurs en daar staat het schepkraam ook! :D En zeggen dat ik vorig jaar al onder de indruk was van mijn één zakje bomvol, en hier lees ik zo'n aantallen als 23; 44; ... :shock: Misschien ga ik me wagen aan twee zakjes! :wink:

Pienjo
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door Pienjo » do 15 sep 2005 21:17

Madelief schreef:Ik kan ook niet naar Kreadoe gaan (te ver :wink: ) maar ik ga wel in Mechelen naar de beurs en daar staat het schepkraam ook! :D En zeggen dat ik vorig jaar al onder de indruk was van mijn één zakje bomvol, en hier lees ik zo'n aantallen als 23; 44; ... :shock: Misschien ga ik me wagen aan twee zakjes! :wink:
staan ze er al?? het was nog niet zeker aangezien ze tot zondag in utrecht staan dan meteen weer door moesten naar mechelen en ze wisten nog niet of ze dat gingen doen...misschien kan iemand het zaterdag ofzo nog eens vragen???
Liefs
Linda

Saartje
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door Saartje » do 15 sep 2005 21:24

Volgens mij staan ze niet op de beurs in Mechelen hoor, ze staan niet op de exposantenlijst en uiterste inschrijfdatum was einde juni dacht ik....
Kralengroetjes, Saartje :lol:

yvon
Bead Lover
Contacteer:

Bericht door yvon » do 15 sep 2005 21:39

Pienjo schreef:
Madelief schreef:Ik kan ook niet naar Kreadoe gaan (te ver :wink: ) maar ik ga wel in Mechelen naar de beurs en daar staat het schepkraam ook! :D En zeggen dat ik vorig jaar al onder de indruk was van mijn één zakje bomvol, en hier lees ik zo'n aantallen als 23; 44; ... :shock: Misschien ga ik me wagen aan twee zakjes! :wink:
staan ze er al?? het was nog niet zeker aangezien ze tot zondag in utrecht staan dan meteen weer door moesten naar mechelen en ze wisten nog niet of ze dat gingen doen...misschien kan iemand het zaterdag ofzo nog eens vragen???

Ik was ook even met haar (van de glashutte) aan de klets, en ze vertelde dat ze daar niet gingen staan,ze konden het niet redden omdat de beide beursen te dicht op elkaar zaten.
Andere jaren stonden ze er wel maar de kreadoe is heel vroeg dit jaar.

groetjes yvone :P

Gesloten