hoihoi.. de krea doe is weer in aantocht..
-
- Bead Addict
- Contacteer:
Hoi,
Ik was wat aan het neuzen op internet en de krea doe is weer in aantocht..Ik had er echt veel zin in om te gaan..
Maar de entree is 12 euro!! (tuurlijk krijg je overal weer de kortingsbonnen van 1 euro..) maar dan nog.. 11 euro.. als ik ga ga ik met mijn moeder gezellig... dus das 22 euro.. dan de trein kaartjes.. a 16,90 pp. En dan haal je daar vast nog wat te eten of te drinken ofzo.. jeetje.. das echt een duur dagje.. en voor mijn gevoel wordt de krea doe zelf steeds kleiner?? of ligt dat aan mij..
Ik wou gaan voor de schepkraam (als die er weer is).. en verder rondkijken (noem het marktonderzoek.. naar prijzen en ideeen.. voor als ik alles klaar heb voor een winkeltje...
Was het vorig jaar ook al 12 euro? Heb toen ook lang getwijfeld of ik zou gaan.. toen zag ik jullie berichtjes van de eerste dagen dat die schepkraam zo super was dat ik toch gegaan ben..
Wie gaat er dit jaar allemaal?
GRoetjes!
Ik was wat aan het neuzen op internet en de krea doe is weer in aantocht..Ik had er echt veel zin in om te gaan..
Maar de entree is 12 euro!! (tuurlijk krijg je overal weer de kortingsbonnen van 1 euro..) maar dan nog.. 11 euro.. als ik ga ga ik met mijn moeder gezellig... dus das 22 euro.. dan de trein kaartjes.. a 16,90 pp. En dan haal je daar vast nog wat te eten of te drinken ofzo.. jeetje.. das echt een duur dagje.. en voor mijn gevoel wordt de krea doe zelf steeds kleiner?? of ligt dat aan mij..
Ik wou gaan voor de schepkraam (als die er weer is).. en verder rondkijken (noem het marktonderzoek.. naar prijzen en ideeen.. voor als ik alles klaar heb voor een winkeltje...
Was het vorig jaar ook al 12 euro? Heb toen ook lang getwijfeld of ik zou gaan.. toen zag ik jullie berichtjes van de eerste dagen dat die schepkraam zo super was dat ik toch gegaan ben..
Wie gaat er dit jaar allemaal?
GRoetjes!
Heeft de NS geen combi-arrangement??? Ik kreeg net een mail van Zuncrea (nieuwsbrief) als je bij hen wat bestelt dan krijg je 2 kortingsbonnen voor de Kreadoe en als je dan je kaarten bestelt via de site van de Kreadoe krijg je nog eens 50 cent korting.
Ik wil de mail wel aan je doorsturen Eelke. Kan je het zelf even doorlezen.
Ik wil de mail wel aan je doorsturen Eelke. Kan je het zelf even doorlezen.
Heerlijk weer naar de krea doe,kijk ik echt naar uit vooral naar de schepkraam.
Als je daar heen wil moet je zoeken naar de,, glashutte,, zo heet die, is mischien makkelijk voor iedereen die er heen gaat om te scheppen.
Vorig jaar had ik 40 zakjes geschept
.
Tja... dat ging vanzelf kon er niks aan doen .
De zakjes zijn €3,00 per stuk ik hoop dus dat het dit jaar ook weer zo is.
Ikzelf ga meteen de eerste dag erheen om zo toch wel de mooieste kralen te krijgen.
Vorig jaar ben ik zelfs 2x geweest dat was de eerste en de laatste dag.
De laatste dag hadden ze alleen nog maar van die ienie mienie kraaltjes ,en daar ben ik niet zo`n liefhebber van.
Eelke.... welke datum is het dit keer ik meen dat het dit jaar eerder was ergens in september toch!!!!!!!!!!
groetjes yvonne
Als je daar heen wil moet je zoeken naar de,, glashutte,, zo heet die, is mischien makkelijk voor iedereen die er heen gaat om te scheppen.
Vorig jaar had ik 40 zakjes geschept

Tja... dat ging vanzelf kon er niks aan doen .

De zakjes zijn €3,00 per stuk ik hoop dus dat het dit jaar ook weer zo is.
Ikzelf ga meteen de eerste dag erheen om zo toch wel de mooieste kralen te krijgen.
Vorig jaar ben ik zelfs 2x geweest dat was de eerste en de laatste dag.
De laatste dag hadden ze alleen nog maar van die ienie mienie kraaltjes ,en daar ben ik niet zo`n liefhebber van.
Eelke.... welke datum is het dit keer ik meen dat het dit jaar eerder was ergens in september toch!!!!!!!!!!
groetjes yvonne

Hierbij een link
http://www.kreadoe.nl/sites/KreaDoe_2/nl/index.asp" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik heb ook even gezocht bij de Exposanten lijst en daar staat de
Glashutte bij. Dus scheppen allemaal......
http://www.kreadoe.nl/sites/KreaDoe_2/nl/index.asp" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik heb ook even gezocht bij de Exposanten lijst en daar staat de
Glashutte bij. Dus scheppen allemaal......

Groetjes,
Chantal
Chantal
-
- Bead Addict
- Contacteer:
Hoihoi,
Als je via de kreadoe de kaarten besteld (net gedaan). dan krijg je zowiezo die 1,50 korting.. of je nu wel of niet die kortingskaart hebt..
Ik heb ze uitgeprint en ze hangen op het prikbord
ik ben er klaar voor 
Rolkoffer mee denk ik.. want vorige keer liepen we krom van het sjouwen.. en die koffertjes zijn zo handig je duwt iedereen aan de kant ermee
Groetjes!
Als je via de kreadoe de kaarten besteld (net gedaan). dan krijg je zowiezo die 1,50 korting.. of je nu wel of niet die kortingskaart hebt..
Ik heb ze uitgeprint en ze hangen op het prikbord

Rolkoffer mee denk ik.. want vorige keer liepen we krom van het sjouwen.. en die koffertjes zijn zo handig je duwt iedereen aan de kant ermee

Groetjes!
vorig jaar kon je ook kralen in een ,,mayonaise,, bak kopen dan zit er van alles in.
Ik schep liever zelf mijn kralen dan weet ik tenminste wat ik heb.
Eelke ik sta er om 10 uur als die open gaat ,en loop als eerste naar de glashutte weet zeker dat we naast elkaar staan om te scheppen.
groetjes yvonne
Ik schep liever zelf mijn kralen dan weet ik tenminste wat ik heb.
Eelke ik sta er om 10 uur als die open gaat ,en loop als eerste naar de glashutte weet zeker dat we naast elkaar staan om te scheppen.

groetjes yvonne

- Eliina
- Bead Professional
- Contacteer:
Dat is toch gewoon doordeweeks he? Shit heej Ik moet dan naar school 
Zal ik gaan spijbelen? hahaha! Kun je bij die schepkraam allemaal kralen scheppen ofzo? zijn dat mixen of allemaal dezelfde kralen?
Groetjes Elina

Zal ik gaan spijbelen? hahaha! Kun je bij die schepkraam allemaal kralen scheppen ofzo? zijn dat mixen of allemaal dezelfde kralen?
Groetjes Elina
Does it ever get any better? Or will I feel this way the rest of my life..
I tried to look the other way, To make it through another day..
Does it ever get any better? Cause i'd be with you the rest of my life.. All my life..
I tried to look the other way, To make it through another day..
Does it ever get any better? Cause i'd be with you the rest of my life.. All my life..
-
- Bead Addict
- Contacteer:
Ik heb voordeelurenkaart en moet dus na 9 uur pas vertrekken helaas anders geen korting.. maar dan betaal ik het eerste stuk welyvon schreef: Eelke ik sta er om 10 uur als die open gaat ,en loop als eerste naar de glashutte weet zeker dat we naast elkaar staan om te scheppen.![]()
![]()
![]()
groetjes yvonne

Tot daar gezellie!
Groetjes!