wat vinden jullie???? hij hangt wel mooi maar.... tja het komt miss ook wel omdat ik veel die bling toestanden maak en daar zelf meer van hou
13-7 simpele opdracht was toch moeilijk..
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
-
Jolanda van soest
- Bead Professional
- Contacteer:
Ik kreeg de opdracht een bruine ketting te maken met niet zulke hele grote kralen een beetje metaal maar geen grote hangers oid en met witte kralen erbij voor bij een zomertruitje dus ik vond zelf die witte schelpjes erbij wel grappig...
wat vinden jullie???? hij hangt wel mooi maar.... tja het komt miss ook wel omdat ik veel die bling toestanden maak en daar zelf meer van hou

Groetjes van jolanda
- blijebeadies
- Bead Starter
- Contacteer:
-
frieda van dam
- Bead Monster
- Contacteer:
- violetmoon_17
- Bead Addict
- Contacteer:
Ik vind hem echt mooi geworden.
Ik vind bruin zelf een heel moeilijke kleur,
alleen licht bruin en creme vind ik mooi.
Ik vind bruin zelf een heel moeilijke kleur,
alleen licht bruin en creme vind ik mooi.
Laatst gewijzigd door violetmoon_17 op do 14 jul 2005 10:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Carina
Copyright © 2004–2015 All rights reserved.
-
Jolanda van soest
- Bead Professional
- Contacteer:
brides schreef:IN EEN WOORD WOW
echt een super ketting krijg spontaan weer heel veel ideeen er van inspiratie dank zij jou dat was de laatste dagen erg ver zoek
bedankt meid
Groetjes van jolanda

*SHABBY**