Antwerpen

Hier moet je zijn wanneer je zoekt naar winkels in bepaalde steden of voor vragen naar ervaringen met specifieke (web)winkels en het melden van nieuwe winkels (geen webshops).
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
Gesloten
hennie
Bead Hysteric
Contacteer:
Antwerpen

Bericht door hennie » zo 02 nov 2003 19:40

In december ga ik naar Antwerpen en ik heb even bij de adressen gekeken, kloppen deze nog? En wie weet welke winkels de moeite waard zijn en of ze een beetje in het centrum liggen?
Alvast bedankt.

katskralen
Bead Fanatic
Contacteer:

Bericht door katskralen » zo 02 nov 2003 22:14

Weet het helaas ook niet, maar ben benieuwd naar de antwoorden, want plan binnenkort ook een bezoekje aan A'pen.

Saartje
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door Saartje » zo 02 nov 2003 22:51

Hoi Hennie, ik kom regelmatig in Antwerpen dus zal ik proberen wat info te geven....
- Particles : is eigenlijk de enige winkel in Antwerpen dat enkel en alleen kralen en toebehoren verkoopt (andere winkels zijn echt hobbywinkels), is een winkel met allemaal letterbakken, heel veel keuze en veel gemaakt kettingen op de kasten om inspiratie op te doen. Je kan ook ter plaatse sieraden maken.
- Smid en Smits: weet niet of die er nog is, die eigenaar verkocht enkele maanden geleden zijn winkel, dus kan zijn dat hij er niet meer is. Was wel een leuke winkel, vriendelijke meneer, maar vond de prijzen wat hoog, hij had wel leuke spullen
- De Banier: hier hebben ze veel keuze, meer in toebehoren dan in kralen. Wel duur, maar hier vind ik hangers, ...dat vindt ik in andere winkels niet zo gauw...
- Veritas : zij hebben een uitgebreide stand met kralen en toebehoren
- Verschooten : zit op de Eiermarkt aan de Groenplaats (staat niet bij de adressen van Sandra) is een hobbywinkel maar hebben een ruime keuze aan kralen enzo...

Ziezo, dat zijn ze, niet echt veel. Particles vind ik echt gezellig, maar ik vind mijn materiaal meestal bij De Banier. Hoop dat je er wat aan hebt... Veel plezier als je gaat!!
Kralengroetjes, Saartje :lol:

hennie
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door hennie » ma 03 nov 2003 12:40

Dank je wel Saartje, hier kan ik wel wat mee. Alleen de collega waar ik mee ga is niet zo geinteresseerd in kralen, dus heel lang zal ik niet in die winkels zijn, wel jammer.

Jessica
Bead Starter
Contacteer:

Bericht door Jessica » vr 05 dec 2003 21:50

hallo saartje
zijn er in gent ook kralen winkel

Groetjes Jessica

Lies
Bead Fan

Bericht door Lies » ma 08 dec 2003 08:00

Particles is een leuke winkel en ze hebben er zeker veel keuze.
Ik ben er zelf nog een paar weken geleden geweest. En heb er weer veel te lang binnengestaan en veel te veel gekocht.
Veel plezier!

Jessica
Bead Starter
Contacteer:

Bericht door Jessica » ma 08 dec 2003 08:44

lies waar zit dat precies of ongeveer in gent
Groetjes Jessica

Lies
Bead Fan

Bericht door Lies » ma 08 dec 2003 08:49

Hoi Jessica,

Particles is in Antwerpen en is niet erg moeilijk om te vinden.
Heb je geen stadsplannetje van Antwerpen.
Het is in de Lange Koepoortstraat 13.
Je kan ook op http://www.mappy.com opzoeken waar het is.
Succes met de zoektocht.

Liesje

Jessica
Bead Starter
Contacteer:

Bericht door Jessica » ma 08 dec 2003 08:52

hoi lies nog bedankt
Groetjes Jessica

poing
Bead Hysteric

Bericht door poing » wo 31 dec 2003 11:20

ik denk dat ik die winkel ook maar eens ga bezoeken, maar het is wel ver, zou er geen winkel zijn in west-vl, ik weet wel dat hier in roeselare een banier is, die is ook heel tof, en een veritas hebben we ook, zouden er nog andere zijn?misschien weet iemand van jullie een winkel?
ipoingtudut

Gesloten