Samen Shoppen
dat vindt ik ook!
Maar ik ga idg niet mee naar de beurs als mensen er naderhand toch heen gaan.
Vond het vorige keer nou niet erg leuk i.v.m weinig kralen en deze keer is het thema schilderen.
Dan heb ik er helaas niks te zoeken naar mijn idee.
But wat Karin zegt; je bent vrij om te gaan en staan waar je wilt, no hard feelings!
Groetjes Rianne
Maar ik ga idg niet mee naar de beurs als mensen er naderhand toch heen gaan.
Vond het vorige keer nou niet erg leuk i.v.m weinig kralen en deze keer is het thema schilderen.
Dan heb ik er helaas niks te zoeken naar mijn idee.
But wat Karin zegt; je bent vrij om te gaan en staan waar je wilt, no hard feelings!
Groetjes Rianne
Groetjes Rianne!
Oja ik bedoelde niet de Buddha maar de Haagse Lounge.....tegenover de Mango, boven ??n of andere winkel. Vind ik zelf persoonlijk errug leuk om daar lekker in die leren banken te hangen met zo'n super lekker pikant broodje wat ze daar hebben.........(zit nu al te watertanden....) En is ook niet ver lopen als we van Bija vandaan komen...
-
- Bead Starter
- Victoria
- Bead Professional
- Contacteer:
is het goed als ik mijn zusje meeneem.......Riantje schreef:we moeten even kijken wat we nu precies gaan doen en wie er mee gaan:
Karin (sayagadis)
Silvia (pluisje)
Rianne (Riantje)
Marije
Wendy
Christina
Jolanda (Twinkelstar)
victoria
Sandra
De dag wordt 15 november, we spreken af om 11.30 uur op cs den haag voor de bruna (kan je niet missen, zit precies in het midden).
Een ieder geval zouden we de Bija aandoen en de lounge bar om er een broodje te eten en misschien wat te freubelen (?).
En in een andere topic werd gesproken over een winkel in de frederichk straat dus kunnen we die ook meteen aandoen!
Groetjes Rianne

hoef ik niet helemaal vanuit den bosch alleen te komen
Groetjes Victoria,
mama van Vera-Lynn(*12-12-2005†) & Sophie (07-05-07) & Jasmijn (01-08-09)

MIsschien is het een idee dat we allemaal materiaal meenemen dat we niet gebruiken en dat met elkaar ruilen???
Lijkt mij een leuk idee!

Groetjes Rianne
Laatst gewijzigd door Riantje op di 04 nov 2003 18:41, 2 keer totaal gewijzigd.
Groetjes Rianne!
- Victoria
- Bead Professional
- Contacteer:
ik ookpluisje schreef:Ik heb er zin in!!!
We gaan naar Bija en voor de rest wordt 't vast ook wel gezellie! Maakt me niet uit wat we dan nog gaan doen, als ik maar om 21u weer terug ben, hahaha.
Mijn broer heeft zijn eerste optreden met z'n bandje
PS. Sorry dat ik er even niet was[/i]

Groetjes Victoria,
Ik ben er een paar dagen niet geweest.....
Met hoeveel mensen zijn we onderhand ? met z'n tienen ? Wordt wel onhandig bij de BIJA dan !! hmz.....hoe gaan we dat oplossen ?
Hmz ik verkoop altijd alles al gelijk door wat ik niet meer gebruikt....maar zal kijken of ik ook nog wat spulletjes kan vinden.....Is namelijk w?l een goed idee
Gelukkig is t al bijna de 15e....moest me vandaag toch ?cht heeeeeel erg inhouden toen ik door t haagse centrum liep !!
Met hoeveel mensen zijn we onderhand ? met z'n tienen ? Wordt wel onhandig bij de BIJA dan !! hmz.....hoe gaan we dat oplossen ?
Hmz ik verkoop altijd alles al gelijk door wat ik niet meer gebruikt....maar zal kijken of ik ook nog wat spulletjes kan vinden.....Is namelijk w?l een goed idee

Gelukkig is t al bijna de 15e....moest me vandaag toch ?cht heeeeeel erg inhouden toen ik door t haagse centrum liep !!