Intropraatje...
Aanstaande woensdag heb ik weer een sieradenparty. En nu wil ik een goed praatje houden. Ik ben daarom benuwd wat jullie daarin vertellen /doen. Hier en daar heb ik wat dingen gelezen, maar ik kan alle tips nu gebruiken...
Liefs
Linda
Linda
Ik geef zelf geen partys maar wat ik iig zou zeggen;
-jezelf voorstellen (klinkt logisch maar denk dat mensen het vaak door de zenuwen vergeten)
-aangeven hoelang je al sieraden maakt, hoe je dr mee bent begonnen enzo (is leuk voor mensen om iets persoonlijks te horen)
-uitleg geven over de materialen je gebruikt
-aangeven wat je mee hebt genomen
-regels met betrekking tot het passen van sieraden (b.v. oorbellen schoonmaken enzo)
-aangeven dat sommige sieraden misschien in andere kleur ofzo gemaakt kunnen worden (of een verkochte ketting die nogmaals gemaakt kan worden)
-aangeven of een sieraad langer/korter gemaakt kan worden
-en ze veel plezier met passen wensen, aangeven dat ze alles aan je kunnen vragen.
Denk dat je hiermee wel al een eind komt, sommige dingen klinken misschien logisch maar is altijd handig om nog even over na te denken.
Veel succes in ieder geval!
-jezelf voorstellen (klinkt logisch maar denk dat mensen het vaak door de zenuwen vergeten)
-aangeven hoelang je al sieraden maakt, hoe je dr mee bent begonnen enzo (is leuk voor mensen om iets persoonlijks te horen)
-uitleg geven over de materialen je gebruikt
-aangeven wat je mee hebt genomen
-regels met betrekking tot het passen van sieraden (b.v. oorbellen schoonmaken enzo)
-aangeven dat sommige sieraden misschien in andere kleur ofzo gemaakt kunnen worden (of een verkochte ketting die nogmaals gemaakt kan worden)
-aangeven of een sieraad langer/korter gemaakt kan worden
-en ze veel plezier met passen wensen, aangeven dat ze alles aan je kunnen vragen.
Denk dat je hiermee wel al een eind komt, sommige dingen klinken misschien logisch maar is altijd handig om nog even over na te denken.
Veel succes in ieder geval!
en wat staat er op dat 'vel' met regels?Fester schreef:Ik houd wel eens party's en ben hier ook heel slecht in. Ik zeg dus meestal ook niet zo veel. Ik denk maar zo als ze vragen hebben hoor ik het wel. Ik heb wel een vel met 'regels' gemaakt, ik leg dit altijd bij de sieraden op de tafel. Dus aan mij heb je helaas ook niet veel.
Bedankt voor de tip! een simpel en kort praatje, ik heb het even overgeschreven...
Liefs
Linda
Linda
- Love-beadies
- Bead Producer
Ik heb ook een paar keer een party gegeven, maar ik doe niet aan intropraatjes. Ik stel me wel gewoon aan iedereen voor die binnenkomt. Iets vertellen over de kettingen vind ik ook niet echt de moeite waard want de meeste interesseert dat toch niet.
Ik ga er gewoon bij staan en als ze iets te vragen hebben hoor ik het wel en ik geef natuurlijk veel complimentjes (ja die staat je goed zeg!!)
Ik ga er gewoon bij staan en als ze iets te vragen hebben hoor ik het wel en ik geef natuurlijk veel complimentjes (ja die staat je goed zeg!!)

Groetjes Ilona
zo deed ik het vorige keer ook, maar nu komt er ook iemand met tassen en voor het geval die met een moooi praatje komt wil ik goed voorbereid zijn. We mochten samen komen om elkaar te ontmoeten misschien wil ze wel vaker iets met sieraden gaan doen namelijk, vandaar dat ik proff over wil komen... maja ik ben erg informeel altijdLove-beadies schreef:Ik heb ook een paar keer een party gegeven, maar ik doe niet aan intropraatjes. Ik stel me wel gewoon aan iedereen voor die binnenkomt. Iets vertellen over de kettingen vind ik ook niet echt de moeite waard want de meeste interesseert dat toch niet.

Liefs
Linda
Linda
- Love-beadies
- Bead Producer
een gezellig intropraatje is echt wel belangrijk
het hoeft echt niet zo lang te duren
laatst hoorde ik op een party die ik gaf dat een paar dames een andere party hadden bijgewoond van een vrouwtje dat ook bijna niks vertelde
dat schept toch weinig vertrouwen je moet toch een klein beetje laten zien waar je voor staat
en
wat ik al eerder voor tip gaf zoek een dame uit het groepje en demonstreer een ketting of tien en het ijs is gebroken
het hoeft echt niet zo lang te duren
laatst hoorde ik op een party die ik gaf dat een paar dames een andere party hadden bijgewoond van een vrouwtje dat ook bijna niks vertelde
dat schept toch weinig vertrouwen je moet toch een klein beetje laten zien waar je voor staat
en
wat ik al eerder voor tip gaf zoek een dame uit het groepje en demonstreer een ketting of tien en het ijs is gebroken
- Love-beadies
- Bead Producer