geld vragen

Voor vragen en tips over het verkopen van je zelfgemaakte sieraden kun je hier terecht.
Gesloten
Bernadette
Bead Interested
geld vragen

Bericht door Bernadette » wo 27 apr 2005 17:08

afgelopen zaterdag had ik een sieradenparty bij een kennis thuis. ik had mijn kaartjes uitgedeeld en mensen waren flink aan het snuffelen. komt een van de meiden naar me om te vragen hoeveel het kost om bij haar thuis een party te geven. uuuhhh niks zei ik. mijn motto is als je in de buurt woont niks en is het buiten de stad (rotterdam) waar ik woon evt. benzinekosten. ze vertelde mij dat ze wel eens een lingerieparty had gehouden en moest betalen aan de gene die de party kwam geven. beetje vreemd vindt ik, jij komt toch om te verkopen en de gastvrouw zorgt ervoor dat je kan verkopen. dan ga je toch niet nog eens extra geld vragen?? of vragen jullie dat wel??
Groetjes Ber.

Afbeelding

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » wo 27 apr 2005 17:36

ik heb nog nooit van iemand gehoord dat die er geld voor vroeg, ze gaven juist wat cadeau aan de gastvrouw. maar misschien moest die van de lingerie wel 50 km rijden ofzo?

Kruimeltje
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door Kruimeltje » wo 27 apr 2005 18:51

ik geef geen party's maar ik zou er ook geen geld voor vragen voor het komen zeg maar

wel als je idd kilometers moet reizen dan de benzine maar meer ook niet
Groetjes Kruimel

tinus
Bead Designer

Bericht door tinus » do 28 apr 2005 18:57

De eerste vrouw bij wie een een party gaf wilde ook wat betalen!!!
Heb ik niet gedaan, kreeg ik een bosje bloemen van haar!!!
Heel aardig, maar dat zijn uitzonderingen.
Op zich geeft de gastvrouw jou gelegenheid je spul te verkopen, en mag je blij zijn dat zij de koffie en de rest regeld.....

Gesloten