ringsje
-
- Bead Believer
- Contacteer:
halooke kan er mij aub iemand helppen . ik heb vroeger nog een ringsje zelf gemaakt. maar spijtig genoeg heb ik dat ringsje verloren en ben ik nu na die jaren de werkbeschrijving kwijd. ik weet niet meer hoe ik eraan moet beginnen hoeveel draad hoeveel pareltjes en hoe ik dit moet op zetten en dicht doen.
wie kan mij helppen met een beetje duidelijk uitleg aub. groetjes
wie kan mij helppen met een beetje duidelijk uitleg aub. groetjes
-
- Bead Believer
- Contacteer:
ringsje
ah het mag voor mij een simpel en gemakkelijk patroontje zijn om terug te beginnen maar misschien met een beetje uitleg aub. misschien ga ik er zo weer ingeraken om zelf te kunnen maken (dus om een ring te kunnen maken)
-
- Bead Believer
- Contacteer:
reactie
Pluche schreef:Hi Eva,
gewoon effe de Veritas binnenstappen, vragen naar de gratis patronen (heel duidelijke uitleg) of je koopt er een boekje.
Succes !
ik dank jullie allemaal voor de reactie. ik zal deze vrijdag eens naar de veritas winkel binnen gaan . hier in poperinge zijn er twee hobby winkels . en ze kennen da niet voor een ring te maken pffffffffffffffff straf he
groetjes
Groetjes
- Brigitte
- Bead Lover
- Contacteer:
Leuk die geheimtaaljokevedehaa schreef:anders, ik i ip minne site een stuk of twje patronen van den veritas, moek ze kje deuresteuren?
hihi, dit is best grappig, het is erg vreemd om op dit forum west vlaams te lezennet een geheime taal

groetjes
Brigitte
-
- Bead Believer
- Contacteer:
heeeeeeeee joke kheb nu een boekje gekocht bij de standaard boekewinkel van ringen maa r niet veel geen uitleg hoor. alee ik zal eens proberen, met mijn steentjes dat ik hier nog liggen heb. je moet toh beginnen in het midden van de draad he en dan kruisen tis toh zo. of nie. ik heb da vroeger veele jaren geleden nog gedaan mo kweeten nie mi goed hoe ik moet begunnen he amai.jokevedehaa schreef:anders, ik i ip minne site een stuk of twje patronen van den veritas, moek ze kje deuresteuren?
hihi, dit is best grappig, het is erg vreemd om op dit forum west vlaams te lezennet een geheime taal