ringsje

Tips, vragen en antwoorden over allerlei technieken kun je hier plaatsen. Bijvoorbeeld speciale rijgpatronen of hoe je je sieraad extra perfect kan afwerken.
Gesloten
eva kesteman
Bead Believer
Contacteer:
ringsje

Bericht door eva kesteman » di 01 mar 2005 20:05

halooke kan er mij aub iemand helppen . ik heb vroeger nog een ringsje zelf gemaakt. maar spijtig genoeg heb ik dat ringsje verloren en ben ik nu na die jaren de werkbeschrijving kwijd. ik weet niet meer hoe ik eraan moet beginnen hoeveel draad hoeveel pareltjes en hoe ik dit moet op zetten en dicht doen.

wie kan mij helppen met een beetje duidelijk uitleg aub. groetjes

Nouk
Bead Designer

Bericht door Nouk » di 01 mar 2005 20:08

Ik wil je graag helpen, maar ik heb geen idee wat een ringsje is... :oops:
groetjes Anouk
kralen zijn geweldig... =)

bengel
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door bengel » di 01 mar 2005 20:15

een ring denk ik...........misschien handig als je eerst een foto zoekt van een soortgelijke, en dan zitten er hier hele slimme meiden die je vast een zetje kunnen geven in de juiste richting qau beschrijving :wink:
Groetjes Bengel aka Brenda

eva kesteman
Bead Believer
Contacteer:

ringsje

Bericht door eva kesteman » di 01 mar 2005 20:24

ah het mag voor mij een simpel en gemakkelijk patroontje zijn om terug te beginnen maar misschien met een beetje uitleg aub. misschien ga ik er zo weer ingeraken om zelf te kunnen maken (dus om een ring te kunnen maken)

Pluche
Bead Discoverer

Bericht door Pluche » wo 02 mar 2005 12:28

Hi Eva,

gewoon effe de Veritas binnenstappen, vragen naar de gratis patronen (heel duidelijke uitleg) of je koopt er een boekje.

Succes !

Groetjes

eva kesteman
Bead Believer
Contacteer:

reactie

Bericht door eva kesteman » wo 02 mar 2005 14:23

Pluche schreef:Hi Eva,

gewoon effe de Veritas binnenstappen, vragen naar de gratis patronen (heel duidelijke uitleg) of je koopt er een boekje.

Succes !
ik dank jullie allemaal voor de reactie. ik zal deze vrijdag eens naar de veritas winkel binnen gaan . hier in poperinge zijn er twee hobby winkels . en ze kennen da niet voor een ring te maken pffffffffffffffff straf he
groetjes
Groetjes

poing
Bead Hysteric

Bericht door poing » zo 06 mar 2005 14:37

anders, ik i ip minne site een stuk of twje patronen van den veritas, moek ze kje deuresteuren?

hihi, dit is best grappig, het is erg vreemd om op dit forum west vlaams te lezen :D net een geheime taal
ipoingtudut

hadewijch
Bead Chatter

Bericht door hadewijch » wo 09 mar 2005 12:43

ik kan je ook wel patronen doorsturen hoor
laat maar horen
maak zelf juwelen sinds juli 2004
brand sinds maart 2007 zelf kralen

Brigitte
Bead Lover
Contacteer:

Bericht door Brigitte » wo 09 mar 2005 12:51

jokevedehaa schreef:anders, ik i ip minne site een stuk of twje patronen van den veritas, moek ze kje deuresteuren?

hihi, dit is best grappig, het is erg vreemd om op dit forum west vlaams te lezen :D net een geheime taal
Leuk die geheimtaal :wink: Zeg, heeft er niks mee te maken hoor, maar jouw regenboogketting is gaaaaaaaf :D
groetjes
Brigitte

eva kesteman
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door eva kesteman » wo 09 mar 2005 12:52

jokevedehaa schreef:anders, ik i ip minne site een stuk of twje patronen van den veritas, moek ze kje deuresteuren?

heeeeeeeee joke kheb nu een boekje gekocht bij de standaard boekewinkel van ringen maa r niet veel geen uitleg hoor. alee ik zal eens proberen, met mijn steentjes dat ik hier nog liggen heb. je moet toh beginnen in het midden van de draad he en dan kruisen tis toh zo. of nie. ik heb da vroeger veele jaren geleden nog gedaan mo kweeten nie mi goed hoe ik moet begunnen he amai. :?

hadewijch
Bead Chatter

Bericht door hadewijch » wo 09 mar 2005 12:57

juist rijgen en kruisen volgens het model
maak zelf juwelen sinds juli 2004
brand sinds maart 2007 zelf kralen

Gesloten