afwerken van ringen
-
- Bead Addict
- Contacteer:
ik ben een ring aan het proberen te maken zit nu ook met draad in mn mond te typen want opeens bedacht ik me dat ik geen idee heb hoe je dat afwerkt...
ik gok op een knoop en een druppel lijm?
ik rijg trouwens met nylon draad
ik gok op een knoop en een druppel lijm?
ik rijg trouwens met nylon draad
Groetjes Kruimel
-
- Bead Addict
- Contacteer:
-
- Bead Addict
- Contacteer:
Hallo,
ik knoop nooit in mijn ringen. Ik rijg gewoon volledig terug door alle kralen waar ik maar doorgeraak, zoveel mogelijk. Bij de laatste kraal steek ik de draad niet volledig door, doe wat hobbylijm op de lussen en trek dan de draad volledig door. Trek dus de lijm mee door die kraal. Tot slot de draadjes zo kort mogelijk tegen die kraal afknippen.
Groetjes
ik knoop nooit in mijn ringen. Ik rijg gewoon volledig terug door alle kralen waar ik maar doorgeraak, zoveel mogelijk. Bij de laatste kraal steek ik de draad niet volledig door, doe wat hobbylijm op de lussen en trek dan de draad volledig door. Trek dus de lijm mee door die kraal. Tot slot de draadjes zo kort mogelijk tegen die kraal afknippen.
Groetjes
ik lijm nooit meer heb er slechte ervaring mee
ik knoop ook maar trek de draad in een kraal en je ziet er dan niks van
en dan rijg ik een heel stuk terug en knip langs boven de draad af anders heb je de kans dat de draad prikt in je vinger
wel rekening mee houden dat de draad een beetjes rekt na een paar keer dragen
ik knoop ook maar trek de draad in een kraal en je ziet er dan niks van
en dan rijg ik een heel stuk terug en knip langs boven de draad af anders heb je de kans dat de draad prikt in je vinger
wel rekening mee houden dat de draad een beetjes rekt na een paar keer dragen
maak zelf juwelen sinds juli 2004
brand sinds maart 2007 zelf kralen
brand sinds maart 2007 zelf kralen