Alvast bedankt
Doorverkoop sieraden
Ik wil mijn sieraden gaan verkopen via een winkel en ik vroeg me af of iemand hier ongeveer weet wat de meeste winkels voor percentage willen ontvangen over de sieraden. Ik weet dat het in amerika ongeveer 40 a 50 procent is. Is dat een beetje gelijk met Nederland? Ik bedoel het bedrag zonder btw.
Alvast bedankt
Alvast bedankt
-
Kruimeltje
- Bead Addict
- Contacteer:
Zo doe ik het ook met mijn sieraden voor de nagelstudio ik vraag wat ik wil hebben.mijn lijkt het handiger dat jij je sieraden verkoopt aan de winkel voor de prijs die jij er voor wilt hebben en dat zij het dan door verkopen voor de prijs die zij er voor willen vragen
En zij doet er dan weer een paar ?????? bij op wat voor haar is.
Zij hoeft er tenslotte niks voor te doen alleen neeerleggen en verkopen.
Succes ermee
groetjes yvonne
- Zilabel
- Bead Believer
Ik verkoop kindwerkettingen aan een partybedrijf. Ik heb zowel de inkoop- als verkoopprijs bepaalt. Meer vanuit het oogpunt dat zij geen ongelooflijke dure prijzen gaan vragen. Uiteindelijk ontvangen de
klanten mijn bedrijfskaartje bij het sieraad en het de prijs en kwaliteit moeten wel in de juiste verhouding liggen.
Succes.
klanten mijn bedrijfskaartje bij het sieraad en het de prijs en kwaliteit moeten wel in de juiste verhouding liggen.
Succes.