ferry schmidt-niet zo tevreden.......
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
-
- Bead Discoverer
spuuletjes wel gekregen
hoi hoi
ik heb ook bij ferry besteld heb ze binnen een week gekregen en er was niks mis met de spullen of de levering.
vergeet niet dat de duitse post misschien wat trager is .
ik zou gewoon nog even gedult hebben.
groetjes stephanie
ik heb ook bij ferry besteld heb ze binnen een week gekregen en er was niks mis met de spullen of de levering.
vergeet niet dat de duitse post misschien wat trager is .
ik zou gewoon nog even gedult hebben.
groetjes stephanie
Nou, ik ben blij voor jullie dat jullie wel goede spullen kregen, en op tijd ook.
En gezien mijn belabberde ervaringen vind ik dat ik die best mag vertellen.
Mijn "swarovski" was van slechte kwatiteit, sommige waren zelfs gebroken of niet rond, en vaak was het laagje folie beschadigd.
Als jullie wel goede swarovski hebben gehad, vind ik dat tof voor jullie, maar dat neemt mijn teleurstelling niet weg.
Maar als iemand wat wil bestellen weet hij nu twee kanten, goede verhalen, en slechte verhalen.
En dan kan iedereen voor zichzelf bepalen wat hij of zij er mee doet.
En gezien mijn belabberde ervaringen vind ik dat ik die best mag vertellen.
Mijn "swarovski" was van slechte kwatiteit, sommige waren zelfs gebroken of niet rond, en vaak was het laagje folie beschadigd.
Als jullie wel goede swarovski hebben gehad, vind ik dat tof voor jullie, maar dat neemt mijn teleurstelling niet weg.
Maar als iemand wat wil bestellen weet hij nu twee kanten, goede verhalen, en slechte verhalen.
En dan kan iedereen voor zichzelf bepalen wat hij of zij er mee doet.
-
- Bead Addict
- Contacteer:
Hoihoi,
misschien toch blijven mailen en toch terug sturen want aan kapot spul en beschadigd spul heb je niets..
jammer dat het voor jullie zo gelopen is.. en tuurlijk mag je dat hier melden dan is men gewaarschuwd..
maar... zoals je ziet zijn er voornamlijk positieve reacties.
Ik zou blijven mailen en het toch maar terug sturen dan..denk ik want kapot spul heb je niets aan.
succes!
Groetjes!
misschien toch blijven mailen en toch terug sturen want aan kapot spul en beschadigd spul heb je niets..
jammer dat het voor jullie zo gelopen is.. en tuurlijk mag je dat hier melden dan is men gewaarschuwd..
maar... zoals je ziet zijn er voornamlijk positieve reacties.
Ik zou blijven mailen en het toch maar terug sturen dan..denk ik want kapot spul heb je niets aan.
succes!
Groetjes!
-
- Bead Believer
- Contacteer:
dat heb ikdus al lang gedaan.Maar meneer reageerd niet eens op mijn mail.
Dat deed hij ook niet toen ik er achterkwam dat hij zelf een verkeerd rekeningnummer had gegeven.
Mag dus blij zijn dat dat bedrijf waar het geld was belang het terug stuurde.Via een van de meiden hier heb ik het goede nummer gekregen,Zij had hetzelfde meegemaakt dat haar geld ook eerst verkeerd belande.
Die kennis van mij die met hetzelfde probleem zit heeft na heel wat mailtjes gisteren de spullen terug gestuurd met de eis het geld terug te storten,Vanaf het moment dat zij mailde dat ze vond dat ze de spullen raar ontvangen had ineen zak en ook veel stuk en beschadigd ook niets meer van dhr Schmidt vernomen.
Ik wacht eerst haar bevindingen af.
Ik neem aan dat als je swarovski besteld je ook goede swarovski mag verwachten.Dat een shop het fatsoen moet hebben terug te mailen ,zeker als ze zelf een fout maken(zijn rekeningnummer)en dat je niet na tig mailtjes met de vraag waar de bestelling bleef niet dit als antwoord kunt sturen :
Hello,
thanks...I'll send the swarovski in the next few days...
kind regards
Ferry Schmidt
Let wel dit mailde die nadat mijn geld al bijna 3 weken was afgeschreven.
dit hadden we besteld :
100 Strasssteine gem Sortiment, teilweise Swarovski (Art.-Nr.: C-057)
100 original Swarovski-Strasssteine gemischt cn-31
2x 70 Strasssteine teilweise Swarovski cn-12
80 Orginal Swarovski-Strasssteine gemischt C-95
30 Orginal Swarovski-Strasssteine gemischt h-16
70 Strasssteine teilweise Swarovski cn-10
40 Swarovski-Strasssteine gemischt C-67
ging er voor het gemak van uit dat die kwaliteit dan hetzelfde als van oa shirly,didacreations,kralenplaneet ed.
groetjes
Geke
Dat deed hij ook niet toen ik er achterkwam dat hij zelf een verkeerd rekeningnummer had gegeven.
Mag dus blij zijn dat dat bedrijf waar het geld was belang het terug stuurde.Via een van de meiden hier heb ik het goede nummer gekregen,Zij had hetzelfde meegemaakt dat haar geld ook eerst verkeerd belande.
Die kennis van mij die met hetzelfde probleem zit heeft na heel wat mailtjes gisteren de spullen terug gestuurd met de eis het geld terug te storten,Vanaf het moment dat zij mailde dat ze vond dat ze de spullen raar ontvangen had ineen zak en ook veel stuk en beschadigd ook niets meer van dhr Schmidt vernomen.
Ik wacht eerst haar bevindingen af.
Ik neem aan dat als je swarovski besteld je ook goede swarovski mag verwachten.Dat een shop het fatsoen moet hebben terug te mailen ,zeker als ze zelf een fout maken(zijn rekeningnummer)en dat je niet na tig mailtjes met de vraag waar de bestelling bleef niet dit als antwoord kunt sturen :
Hello,
thanks...I'll send the swarovski in the next few days...
kind regards
Ferry Schmidt
Let wel dit mailde die nadat mijn geld al bijna 3 weken was afgeschreven.
dit hadden we besteld :
100 Strasssteine gem Sortiment, teilweise Swarovski (Art.-Nr.: C-057)
100 original Swarovski-Strasssteine gemischt cn-31
2x 70 Strasssteine teilweise Swarovski cn-12
80 Orginal Swarovski-Strasssteine gemischt C-95
30 Orginal Swarovski-Strasssteine gemischt h-16
70 Strasssteine teilweise Swarovski cn-10
40 Swarovski-Strasssteine gemischt C-67
ging er voor het gemak van uit dat die kwaliteit dan hetzelfde als van oa shirly,didacreations,kralenplaneet ed.
groetjes
Geke
tja wat een ellende en een goeie tegenvaller, omdat je van anderen hoorde dat het wel goed gaat.
Ik kan maar een ding zeggen niets terug sturen zolang je je centen niet terug hebt.
En steeds maar mailtjes blijven sturen..... net zo lang totdat jij tevreden bent met het juiste antwoord/oplossing.
En de volgende keer bestel je maar gewoon weer bij shirly en de anderen.
groetjes yvonne
Ik kan maar een ding zeggen niets terug sturen zolang je je centen niet terug hebt.
En steeds maar mailtjes blijven sturen..... net zo lang totdat jij tevreden bent met het juiste antwoord/oplossing.
En de volgende keer bestel je maar gewoon weer bij shirly en de anderen.
groetjes yvonne
Oh.
Zucht.
balen.
Tja, dan zijn die beroerde dingen blijkbaar glas!
Maar dan weet ik nu gelukkig ook dat de rest wel echt swarovski is, en kan ik het ook daarvoor verkopen!
Maar ik blijf de kwaliteit van het glas beroerd vinden.....
Maar oke, ik voel me iets minder genept, en iets meer mijn eigen schuld
Zucht.
balen.
Tja, dan zijn die beroerde dingen blijkbaar glas!
Maar dan weet ik nu gelukkig ook dat de rest wel echt swarovski is, en kan ik het ook daarvoor verkopen!
Maar ik blijf de kwaliteit van het glas beroerd vinden.....
Maar oke, ik voel me iets minder genept, en iets meer mijn eigen schuld