site vernieuwd
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
- Fester
- Bead Addict
- Contacteer:
Ik heb mijn site ook in een nieuw jasje gestoken. Ik was het rood een beetje moe en heb nu wat 'neutralere' kleuren. Ik ben nog niet helemaal tevreden. In mijn beginpagina wil ik bewegende letters, maar ik ben daar nog niet helemaal aan uit hoe dat moet. Tevens wil ik iets met mijn muisaanwijzer. Maar goed, mouse-overs zijn in ieder geval gelukt en wat bewegende teksten in 'home'.
Wie mij gelinkt heeft met banner, er staat een nieuwe op, met nieuwe link.
http://www.kralenfantasie.nl/
[/url]
Wie mij gelinkt heeft met banner, er staat een nieuwe op, met nieuwe link.
http://www.kralenfantasie.nl/
[/url]
Deze ziet er ook leuk uit.
Het navigeert prettig en er zitten leuke "truukjes"in verstopt. (zoals het omklappen van die letters bv.)
Ik heb vandaag weer een boek gehaald in de bieb over het zelf maken van websites.
Ik ga me er in de kerstvakanties maar eens in verdiepen.
Want zo eentje als de jouwe wil ik ook wel!!!
Het navigeert prettig en er zitten leuke "truukjes"in verstopt. (zoals het omklappen van die letters bv.)
Ik heb vandaag weer een boek gehaald in de bieb over het zelf maken van websites.
Ik ga me er in de kerstvakanties maar eens in verdiepen.
Want zo eentje als de jouwe wil ik ook wel!!!
Bye bye, Ezther.
Re: site vernieuwd
Wat een ontzettende mooie site. Het is een site om een beetje jaloers op te worden. 
Groetjes
Alida
Alida
- Dorith
- Bead Intelligent
- Contacteer:
Hee Fester!
Ik heb gisteren al zitten zoeken naar een gastenboek op je site....ik vind hem erg mooi geworden! Dat idee met die kraaltjes achter elk topic, geketteld of zwevend enzo, dat is heel leuk!
Ik begrijp goed dat je weleens wat anders wilt!
heb ik ook last van 
Ik heb gisteren al zitten zoeken naar een gastenboek op je site....ik vind hem erg mooi geworden! Dat idee met die kraaltjes achter elk topic, geketteld of zwevend enzo, dat is heel leuk!
Ik begrijp goed dat je weleens wat anders wilt!
Voor wie het nog niet weet:
dorith spreek je uit als doriet
dorith spreek je uit als doriet