Bericht
door Sandra » vr 03 dec 2004 22:43
lukt het je om een bestand te includen?
moet je het menu bv bij iedere pagina wijzigen als het menu verandert of kan je steeds het menu includen?
met includen bedoel ik trouwens dat je aangeeft dat een pagina getoond moet worden, beetje hetzelfde als frames dus.
bij het forum is bv een pagina die altijd bovenaan ge-include wordt, daarom zie je altijd bovenaan de logo en de links zoals 'Faq'.
Ik weet niet of dat bij jou mogelijk is, ik probeerde weleens bij gewone html wat te includen maar dan lukte het niet. via php (scripttaal) lukt het wel.
mocht je wat kunnen includen, dan kan je misschien het url van je gastenboek includen?
mocht je het ECHT niet in een andere venster willen, dan kan je desnoods 1 pagina met frames maken, die alleen getoond wordt als ze het gastenboek willen zien. snappie? dus dan als iemand op link 'gastenboek' klikt, krijgen ze een pagina te zien met 3 frames, 1tje boven, 1tje links en de andere met het gastenboek. en de links bij het linkermenu moeten dan als target _top hebben, zodat de frames dan dus weer verdwijnen. snappie?