Belgische oorbellenswap + FOTO'S
Hey,
Heeft eventjes geduurd, maar ze zijn deze morgen verstuurd, wel prior dus ze moeten normaal nog op tijd bij jou zijn.
Kon ze niet sneller opsturen, want heb pas gisteren tijd gehad om ze te maken. Normaal had ik maandag al wel tijd gehad, maar moest gaan shoppen voor mijn vaders verjaardag morgen.
Ik hoop nu maar dat ze bij iedereen in de smaak vallen. Vooral over die voor Fieke twijfel ik nogal, maarja, ze zijn weg dus ze zullen maar goed genoeg moeten zijn. Toch wel moeilijk zo voor iemand anders.
Laat je weten wanneer ze aangekomen zijn?
Groetjes,
nightwish
Heeft eventjes geduurd, maar ze zijn deze morgen verstuurd, wel prior dus ze moeten normaal nog op tijd bij jou zijn.
Kon ze niet sneller opsturen, want heb pas gisteren tijd gehad om ze te maken. Normaal had ik maandag al wel tijd gehad, maar moest gaan shoppen voor mijn vaders verjaardag morgen.
Ik hoop nu maar dat ze bij iedereen in de smaak vallen. Vooral over die voor Fieke twijfel ik nogal, maarja, ze zijn weg dus ze zullen maar goed genoeg moeten zijn. Toch wel moeilijk zo voor iemand anders.
Laat je weten wanneer ze aangekomen zijn?
Groetjes,
nightwish
"its better to fly and fall than to never have flown at all"
Hihihi, heb je je eigen adres ingevuld? Kan gebeuren hépoing schreef:Uhum, ik voel me bijna te beschaamd om het hier te vertellen, maar de oorringen zijn vandaag aangekomen (had ze gisteren op de post gedaan)...
bij mijWas verstrooid toen ik het adres moest invullen
Hebben jullie nog even geduld ??? Ik doe ze vandaag opnieuw op de post
JaMadelief schreef:Hihihi, heb je je eigen adres ingevuld? Kan gebeuren hépoing schreef:Uhum, ik voel me bijna te beschaamd om het hier te vertellen, maar de oorringen zijn vandaag aangekomen (had ze gisteren op de post gedaan)...
bij mijWas verstrooid toen ik het adres moest invullen
Hebben jullie nog even geduld ??? Ik doe ze vandaag opnieuw op de post
Wel grappig, sorry
![]()
ipoingtudut
Keispannend!Fieke schreef:Ja gisteren heb ik dat van Poing en Sofieke aangekregen dus alles is prima op tijd hier geraakt!
Ben wel blij dat dat van Sofieke nog is aangekomen want ik begon toch te vrezen dat het kwijt zou geraakt zijn..
Dit weekend verdeel ik alles, neem ik goede foto's en stuur ik alles naar jullie terug!