Belgische oorbellenswap + FOTO'S

Organiseer samen een leuke wedstrijd of swap.
Gesloten
Fieke
Bead Brilliant
Contacteer:

Bericht door Fieke » di 11 apr 2006 15:18

Dat is prima Nathalie!

Sofieke
Bead Fanatic

Bericht door Sofieke » wo 12 apr 2006 07:26

Heb je mijn pakje al gekregen?

Fieke
Bead Brilliant
Contacteer:

Bericht door Fieke » wo 12 apr 2006 10:47

Nee Sofieke van jou nog steeds niets.
Nathalie, de jouwe heb ik vandaag al ontvangen en ze zijn echt prachtig!!

Natalie
Bead Believer

Bericht door Natalie » wo 12 apr 2006 11:01

dat is snel heb ze gisteren om 5 in de bus gestoken, das een voorbeeld voor de belgische post. Maak jij foto's van al de creaties ?

Fieke
Bead Brilliant
Contacteer:

Bericht door Fieke » wo 12 apr 2006 19:32

Ja ik heb die van mezelf en van Madelief al gefotografeerd, die van jou ga ik morgen doen omdat wss die van Sofieke ook morgen komen.. (mag wel hoor want ze heeft ze vrijdag reeds op de post gedaan :? )

nightwish
Bead Believer

Bericht door nightwish » wo 12 apr 2006 22:21

Hey,

Heeft eventjes geduurd, maar ze zijn deze morgen verstuurd, wel prior dus ze moeten normaal nog op tijd bij jou zijn.
Kon ze niet sneller opsturen, want heb pas gisteren tijd gehad om ze te maken. Normaal had ik maandag al wel tijd gehad, maar moest gaan shoppen voor mijn vaders verjaardag morgen.

Ik hoop nu maar dat ze bij iedereen in de smaak vallen. Vooral over die voor Fieke twijfel ik nogal, maarja, ze zijn weg dus ze zullen maar goed genoeg moeten zijn. Toch wel moeilijk zo voor iemand anders.
Laat je weten wanneer ze aangekomen zijn?

Groetjes,
nightwish
"its better to fly and fall than to never have flown at all"

poing
Bead Hysteric

Bericht door poing » do 13 apr 2006 10:20

Uhum, ik voel me bijna te beschaamd om het hier te vertellen, maar de oorringen zijn vandaag aangekomen (had ze gisteren op de post gedaan)...
bij mij :oops: Was verstrooid toen ik het adres moest invullen :oops: Hebben jullie nog even geduld ??? Ik doe ze vandaag opnieuw op de post :oops:
ipoingtudut

Madelief
Bead Chatter

Bericht door Madelief » do 13 apr 2006 10:46

poing schreef:Uhum, ik voel me bijna te beschaamd om het hier te vertellen, maar de oorringen zijn vandaag aangekomen (had ze gisteren op de post gedaan)...
bij mij :oops: Was verstrooid toen ik het adres moest invullen :oops: Hebben jullie nog even geduld ??? Ik doe ze vandaag opnieuw op de post :oops:
Hihihi, heb je je eigen adres ingevuld? Kan gebeuren hé :D Wel grappig, sorry :wink: :lol:

poing
Bead Hysteric

Bericht door poing » do 13 apr 2006 11:12

Madelief schreef:
poing schreef:Uhum, ik voel me bijna te beschaamd om het hier te vertellen, maar de oorringen zijn vandaag aangekomen (had ze gisteren op de post gedaan)...
Hihihi, heb je je eigen adres ingevuld? Kan gebeuren hé :D Wel grappig, sorry :wink: :lol:
Ja :oops: Haar naam, mijn adres :? Ik was een beetje verstrooid door die madam bij de post, ze deed precies alsof ik een alien was... (wie verstuurt er nu een envelop die niet dicht is???? :roll: ) En het ergste is, nu moet ik vandaag terug :lol:
ipoingtudut

Fieke
Bead Brilliant
Contacteer:

Bericht door Fieke » do 13 apr 2006 11:15

Hihi maar Joke toch :lol: Kan iedereen gebeuren hé, het systeem is inderdaad nogal verwarrend omdat je 2 enveloppen moet versturen.

En Sofieke, ik hoop dat je pakketje niet verloren is gegaan want dat zou wel heel erg zijn! We hopen maar dat het er morgen bij is!

poing
Bead Hysteric

Bericht door poing » vr 14 apr 2006 16:01

En, en, zijn ze aangekomen????
ipoingtudut

Fieke
Bead Brilliant
Contacteer:

Bericht door Fieke » za 15 apr 2006 10:26

Ja gisteren heb ik dat van Poing en Sofieke aangekregen dus alles is prima op tijd hier geraakt!
Ben wel blij dat dat van Sofieke nog is aangekomen want ik begon toch te vrezen dat het kwijt zou geraakt zijn..
Dit weekend verdeel ik alles, neem ik goede foto's en stuur ik alles naar jullie terug!

Madelief
Bead Chatter

Bericht door Madelief » za 15 apr 2006 10:28

Fieke schreef:Ja gisteren heb ik dat van Poing en Sofieke aangekregen dus alles is prima op tijd hier geraakt!
Ben wel blij dat dat van Sofieke nog is aangekomen want ik begon toch te vrezen dat het kwijt zou geraakt zijn..
Dit weekend verdeel ik alles, neem ik goede foto's en stuur ik alles naar jullie terug!
Keispannend! :D Ik heb van al mijn oorbellen ook al foto's gemaakt voor ik ze opstuurde...

Fieke
Bead Brilliant
Contacteer:

Bericht door Fieke » za 15 apr 2006 10:30

Ja ik neem van alle oorbellen foto's en zodra jullie ze gehad hebben kan ik ze op het forum posten..

Sofieke
Bead Fanatic

Bericht door Sofieke » za 15 apr 2006 16:08

pfffffffffffffffffffffffffffffffffff
ben echt blij dat het aangekomen is!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gesloten