Woensdag ga ik nog een workshop volgen hier in Hengelo, nog een cadeautje voor mijn verjaardag, ik krijg de workshop prijs van 5 euro en de kralen
Heeft erg goede verkoop
Ik wil even vertellen dat mijn verkoop erg goed gaat in de zaak van mijn moeder, ik moet het gewoon even vermelden erg he
Ik heb 2 weken geleden 25 euro verkocht, en vorig week donderdag 31 euro en vanavond nog 15 euro
Voor mij is het een bende geld, maar ik verdien er maar een paar euro aan. Ik heb vandaag nog een ketting gemaakt met materiaal kosten van 7 euro en verkoop hem voor 10 euro. Ben er een uurtje mee bezig geweest, ik wil niet graag te duur verkopen, ben bang dat mensen het niet kopen.
Woensdag ga ik nog een workshop volgen hier in Hengelo, nog een cadeautje voor mijn verjaardag, ik krijg de workshop prijs van 5 euro en de kralen
mijn zussen gaan ook mee. Dus ik ga mooi nieuwe iedeeen op doen dus ik kan die ook gaan toepassen
hihi heb er al helemaal zin in
Fijn voor je dat je al zoveel verkocht hebt. En helemaal leuk om weer even nieuwe ideeen op te doen. En inderdaad ik ben het helemaal met je eens, je kunt beter iets goedkoper zijn dat je wat verkoopt en een klein beetje winst hebt, dan dat het heeeeeeeeel lang duurt voor je iets verkoopt. 
groetjes Sannie.
Nou de verkoop gaat maar door
straks heb ik nog vakantiewerk, dus hoe zal het dan moeten
Ik heb veel bestellingen nu, ik heb hier echt een vakantiebaantje aan. Vandaag heb ik een keertje wat voor me zelf gemaakt, een leuke rood/oranje fimo ketting.
Hehe dat verkopen vind ik wel heel erg leuk, maar ik maak me wel grote zorgen voor als ik weer aan de studie moet
Zo dit wilde ik ff kwijt voor mezelf 
Hehe dat verkopen vind ik wel heel erg leuk, maar ik maak me wel grote zorgen voor als ik weer aan de studie moet
De workshop was echt heel leukMiss B schreef:Wow dat gaat goed zeg!!! Hoe was de workshop?