Heeft erg goede verkoop

Voor vragen en tips over het verkopen van je zelfgemaakte sieraden kun je hier terecht.
Gesloten
Heez
Bead Designer
Heeft erg goede verkoop

Bericht door Heez » ma 11 jul 2005 18:37

Ik wil even vertellen dat mijn verkoop erg goed gaat in de zaak van mijn moeder, ik moet het gewoon even vermelden erg he :oops: Ik heb 2 weken geleden 25 euro verkocht, en vorig week donderdag 31 euro en vanavond nog 15 euro :shock: :D Voor mij is het een bende geld, maar ik verdien er maar een paar euro aan. Ik heb vandaag nog een ketting gemaakt met materiaal kosten van 7 euro en verkoop hem voor 10 euro. Ben er een uurtje mee bezig geweest, ik wil niet graag te duur verkopen, ben bang dat mensen het niet kopen.
Woensdag ga ik nog een workshop volgen hier in Hengelo, nog een cadeautje voor mijn verjaardag, ik krijg de workshop prijs van 5 euro en de kralen :D mijn zussen gaan ook mee. Dus ik ga mooi nieuwe iedeeen op doen dus ik kan die ook gaan toepassen :D hihi heb er al helemaal zin in

Melanie
Bead Brilliant
Contacteer:

Bericht door Melanie » ma 11 jul 2005 18:44

Leuk dat je lekker wat verkocht hebt! En heel veel plezier bij de workshop!
Groetjes, Melanie

Madelief
Bead Chatter

Bericht door Madelief » ma 11 jul 2005 18:58

wat goed voor je! :D :perfect:

sanny
Bead Professional
Contacteer:

Bericht door sanny » ma 11 jul 2005 19:09

Fijn voor je dat je al zoveel verkocht hebt. En helemaal leuk om weer even nieuwe ideeen op te doen. En inderdaad ik ben het helemaal met je eens, je kunt beter iets goedkoper zijn dat je wat verkoopt en een klein beetje winst hebt, dan dat het heeeeeeeeel lang duurt voor je iets verkoopt. :D
groetjes Sannie.

Heez
Bead Designer

Bericht door Heez » wo 03 aug 2005 19:22

Nou de verkoop gaat maar door :shock: straks heb ik nog vakantiewerk, dus hoe zal het dan moeten :shock: Ik heb veel bestellingen nu, ik heb hier echt een vakantiebaantje aan. Vandaag heb ik een keertje wat voor me zelf gemaakt, een leuke rood/oranje fimo ketting.
Hehe dat verkopen vind ik wel heel erg leuk, maar ik maak me wel grote zorgen voor als ik weer aan de studie moet :lol: Zo dit wilde ik ff kwijt voor mezelf :roll:

Pee
Bead Aholic
Contacteer:

Bericht door Pee » wo 03 aug 2005 20:01

Netjes hoor!
kan je toch weer leuk nieuwe kraaltjes van kopen toch!
Liefs, Petra
Just bead it!
Afbeelding

Miss B
Bead Brilliant
Contacteer:

Bericht door Miss B » do 04 aug 2005 10:26

Wow dat gaat goed zeg!!! Hoe was de workshop? :D

yvon
Bead Lover
Contacteer:

Bericht door yvon » do 04 aug 2005 12:50

hartstikke goed gedaan toch :yes: :yes: :yes:

groetjes yvonne :P

Heez
Bead Designer

Bericht door Heez » do 04 aug 2005 14:40

Miss B schreef:Wow dat gaat goed zeg!!! Hoe was de workshop? :D
De workshop was echt heel leuk :D heel gezellig met z'n drieen en die mevrouw. Ik kom wel vaak bij haar in de winkel en zo, en ze kent mijn moeder dus dan heb je genoeg te kletsen. Ze was wel verbaasd dat ik wat lekkers meenam, ze zei dat dat nooit iemand had gedaan. ( je hoort toch wel iets mee te nemen of niet :lol: ) mijn ketting is erg leuk geworden. Mijn oudste zus was aan het kettelen en ze vond het erg moeilijk, dat was wel jammer, en mijn andere zus was lang bezig met kralen uitzoeken :P

Gesloten