moniek81 schreef:Je kunt het beste beginnen met de verkoop aan familie, vrienden en kennissen... ook raad ik ja aan op koninginnedag bijvoorbeeld op een marktje te gaan staan... op deze dag zijn er veel marktjes die niet zo duur zijn om op te staan en er zijn altijd veel mensen

Ik verkoop dan meestal wel goed! Verder zou je kunnen kijken naar visitekaartjes en die overal en nergens achterlaten bij potentiele klanten, je hebt dan wel een website nodig ik weet niet of je die hebt?? verder zou je party's kunnen houden maar daar heb ik zelf geen ervaring mee... succes met je verkoop!
over koninginnendag ben ik nooit enthousiast geweest, het heet niet voor niets een rommelmarkt, mensen zoeken naar goedkope dingen en ze vinden 5 euro voor een paar oorbellen als snel teveel

maar andere markten kan je natuurlijk ook proberen, in het bejaardentehuis misschien?
ga naar de bieb en vraag of je daar je sieraden mag tonen in een vitrine ofzo, en daar dan visitekaartjes bijleggen zodat mensen contact met je op kunnen nemen.
wat ook goed helpt is altijd je eigen gemaakte sieraden dragen, en als mensen zeggen wat een mooie ketting heb je om! dan meteen zeggen, ow dankje, die heb ik zelf gemaakt. heeft bij mij veel geholpen
hang een affiche op bij de supermarkt op het prikbord met je naam en een adres ofzo waar mensen contact mee kunnen opnemen

het is dan natuurlijk wel handig als je een website hebt
succes