Doorverkoop sieraden

Voor vragen en tips over het verkopen van je zelfgemaakte sieraden kun je hier terecht.
Gesloten
mariska
Bead Starter
Contacteer:
Doorverkoop sieraden

Bericht door mariska » di 22 feb 2005 00:02

Ik wil mijn sieraden gaan verkopen via een winkel en ik vroeg me af of iemand hier ongeveer weet wat de meeste winkels voor percentage willen ontvangen over de sieraden. Ik weet dat het in amerika ongeveer 40 a 50 procent is. Is dat een beetje gelijk met Nederland? Ik bedoel het bedrag zonder btw.

Alvast bedankt :wink:

Kruimeltje
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door Kruimeltje » di 22 feb 2005 08:17

mijn lijkt het handiger dat jij je sieraden verkoopt aan de winkel voor de prijs die jij er voor wilt hebben en dat zij het dan door verkopen voor de prijs die zij er voor willen vragen
Groetjes Kruimel

yvon
Bead Lover
Contacteer:

Bericht door yvon » di 22 feb 2005 09:25

mijn lijkt het handiger dat jij je sieraden verkoopt aan de winkel voor de prijs die jij er voor wilt hebben en dat zij het dan door verkopen voor de prijs die zij er voor willen vragen
Zo doe ik het ook met mijn sieraden voor de nagelstudio ik vraag wat ik wil hebben.
En zij doet er dan weer een paar ?????? bij op wat voor haar is.
Zij hoeft er tenslotte niks voor te doen alleen neeerleggen en verkopen.
Succes ermee :lol: :lol:

groetjes yvonne

Zilabel
Bead Believer

Bericht door Zilabel » di 22 feb 2005 12:39

Ik verkoop kindwerkettingen aan een partybedrijf. Ik heb zowel de inkoop- als verkoopprijs bepaalt. Meer vanuit het oogpunt dat zij geen ongelooflijke dure prijzen gaan vragen. Uiteindelijk ontvangen de
klanten mijn bedrijfskaartje bij het sieraad en het de prijs en kwaliteit moeten wel in de juiste verhouding liggen.

Succes.

mariska
Bead Starter
Contacteer:

Bericht door mariska » di 22 feb 2005 19:25

Ja dat is precies waarom ik zelf een in en verkoopprijs wil bepalen, nou ja in ieder geval een adviesprijs. Ik wil ook niet dat de sieraden op mijn website teveel uiteenlopen met de prijzen in de winkel, vind ik niet zo netjes staan. Bedankt voor jullie hulp:)

Gesloten