Ik zit hier helemaal gefrustreerd achter de computer....

WIE WIL MIJ HELPEN????
Liefs een gefrustreerde kralenfan....
Dat doe ik idd ook wel eens, maar heb altijd 2 sites open staan 1 manager en de gewone site, waar ik dan telkens op vernieuwen druk om mijn veranderingen te kunnen zien...Ezther schreef:Volgens mij wordt het geactiveerd als je je hebt afgemeld bij manager en dan gaat kijken als "bezoeker" op je site.
Tenminste zo check ik het steeds.
Dat is heel onhandig want je moet je dan steeds weer aan- en afmelden, maar zo werkt het bij mij wel. Probeer maar es....
Ja, zo heb ik het idd. ook gedaan, alleen zie ik de tekst dan wel in mijn mamageraccount, bij producten. Ik kan ook gewoon producten enz. toevoegen en verder werkt de site helemaal, alleen mijn afdeling sieradenparty's wil niet lukken....Pee schreef:Ik begrijp niet helemaal wat je bedoeld, maar ga een poging doen om uit te leggen wat ik doe...
als ik een nieuwe afdeling heb aangemaakt, moet ik er ook een product toevoegen, daar zet ik dan een plaatje bij, wat past bij de tekst (zie het plaatje van mijn gastenboek) en als je dan daar op klikt kom je bij het ware "product" daar kan je dan tekst toevoegen en op wijzigen klikken, dan komt het er wel te staan, maar volgens mij krijg je geen rechtstreekse pagina waar je tekst kan zetten zoals je beginpagina waar je wel gewoon tekst kunt neerzetten.
Ik hoop dat ik je zo toch nog iets geholpen heb.....