tekst toevoegen op eigensite.nl

Heb je vragen of tips over het maken van een website? Plaats dan hier je bericht.
Gesloten
lisza
Bead Designer
Contacteer:
tekst toevoegen op eigensite.nl

Bericht door lisza » vr 18 mar 2005 20:22

Hoi allemaal,
Ik zit hier helemaal gefrustreerd achter de computer.... :twisted: ik ben namelijk pas een 2 uur bezig om de tekst voor mijn sieradenparty's toe te voegen en het lukt me gewoonweg helemala niet. in mijn manageraccount staat de tekst dan wel, maar op mijn site zelf niet. ik heb het al bij verschillende afdelingen willen plaatsen, heb zelfs een nieuwe afdeling gemaakt voor sierademnparty's en NOG doet dat stomme ding het niet. Ik kan ook niemand mailen van eigensite.nl omdat ze bezig zijn met een reorganisatie.....
WIE WIL MIJ HELPEN????

Liefs een gefrustreerde kralenfan....
'Het zijn de kleine dingen die het doen in het leven'!

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » vr 18 mar 2005 20:39

ik ken de site niet, maar groot kans dat er ergens een 'activeer' knop is. dus dat is dan eigenlijk heel praktisch van ze, je kan rustig alle pagina's wijzigen, morgen bv verder gaan, je bezoekers zien het pas als je het activeert.
dat denk ik tenminste....dat het daarom nog niet te zien is.

Pee
Bead Aholic
Contacteer:

Bericht door Pee » vr 18 mar 2005 22:23

Ik begrijp niet helemaal wat je bedoeld, maar ga een poging doen om uit te leggen wat ik doe...
als ik een nieuwe afdeling heb aangemaakt, moet ik er ook een product toevoegen, daar zet ik dan een plaatje bij, wat past bij de tekst (zie het plaatje van mijn gastenboek) en als je dan daar op klikt kom je bij het ware "product" daar kan je dan tekst toevoegen en op wijzigen klikken, dan komt het er wel te staan, maar volgens mij krijg je geen rechtstreekse pagina waar je tekst kan zetten zoals je beginpagina waar je wel gewoon tekst kunt neerzetten.
Ik hoop dat ik je zo toch nog iets geholpen heb.....
Liefs, Petra
Just bead it!
Afbeelding

Ezther
Bead Professional

Bericht door Ezther » vr 18 mar 2005 23:27

Volgens mij wordt het geactiveerd als je je hebt afgemeld bij manager en dan gaat kijken als "bezoeker" op je site.
Tenminste zo check ik het steeds.
Dat is heel onhandig want je moet je dan steeds weer aan- en afmelden, maar zo werkt het bij mij wel. Probeer maar es....
Bye bye, Ezther.

Pee
Bead Aholic
Contacteer:

Bericht door Pee » vr 18 mar 2005 23:49

Ezther schreef:Volgens mij wordt het geactiveerd als je je hebt afgemeld bij manager en dan gaat kijken als "bezoeker" op je site.
Tenminste zo check ik het steeds.
Dat is heel onhandig want je moet je dan steeds weer aan- en afmelden, maar zo werkt het bij mij wel. Probeer maar es....
Dat doe ik idd ook wel eens, maar heb altijd 2 sites open staan 1 manager en de gewone site, waar ik dan telkens op vernieuwen druk om mijn veranderingen te kunnen zien...
Liefs, Petra
Just bead it!
Afbeelding

lisza
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door lisza » za 19 mar 2005 10:15

Pee schreef:Ik begrijp niet helemaal wat je bedoeld, maar ga een poging doen om uit te leggen wat ik doe...
als ik een nieuwe afdeling heb aangemaakt, moet ik er ook een product toevoegen, daar zet ik dan een plaatje bij, wat past bij de tekst (zie het plaatje van mijn gastenboek) en als je dan daar op klikt kom je bij het ware "product" daar kan je dan tekst toevoegen en op wijzigen klikken, dan komt het er wel te staan, maar volgens mij krijg je geen rechtstreekse pagina waar je tekst kan zetten zoals je beginpagina waar je wel gewoon tekst kunt neerzetten.
Ik hoop dat ik je zo toch nog iets geholpen heb.....
Ja, zo heb ik het idd. ook gedaan, alleen zie ik de tekst dan wel in mijn mamageraccount, bij producten. Ik kan ook gewoon producten enz. toevoegen en verder werkt de site helemaal, alleen mijn afdeling sieradenparty's wil niet lukken....
Ik heb inderdaad ook elke keer op vernieuwen gedrukt, als ik twee schermen open heb staan om te zien of het gelukt was, maar helaas, ook dan staat de tekst niet op mijn eigenlijke site....
Ik begin nu echty radeloos te worden hoor...... :cry:

Ezther
Bead Professional

Bericht door Ezther » za 19 mar 2005 10:24

En als je echt er helemaal uit gaat?
Dus alle 2 de schermen sluiten, rondje lopen om de tafel :wink: en dan naar de site van je winkel?
Bye bye, Ezther.

lisza
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door lisza » za 19 mar 2005 10:39

hihih dat ga ik NU doen!

lisza
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door lisza » za 19 mar 2005 10:40

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, hij heeft het gedaan!!!!! Jullie allemaal bedankt voor de uitleg, inderdaad Sandra, hij moet op 'actief' staan, enne, schijnbaar deed ik toch iets fout want nu heb ik het volgens jullie beschrijving gedaan, en het staat erop!!!

BEDANKT U ALLEN!

Liefs Lisa

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » za 19 mar 2005 10:42

:banaan: :banaan:

Ezther
Bead Professional

Bericht door Ezther » za 19 mar 2005 10:47

Dat rondje om de tafel doet 't 'm h??! :lol:
Nee, niks is zo frusty als dat je weet hoe het moet maar het werkt niet :twisted:
Nou, jouw weekend kan niet meer stuk!
Bye bye, Ezther.

Pee
Bead Aholic
Contacteer:

Bericht door Pee » za 19 mar 2005 11:04

Mooi zo!
Idd dat rondje heeft t em gedaan!
Liefs, Petra
Just bead it!
Afbeelding

Ezther
Bead Professional

Bericht door Ezther » za 19 mar 2005 11:27

Leuk Lisa, die foto's met die wolken!!
Bye bye, Ezther.

lisza
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door lisza » za 19 mar 2005 12:10

hahahahh inderdaad, mijn weekend kan niet meer stuk, ik heb er gister zo de balen in gehad dat hij het niet deed, terwijl dat ie het anders wel doet!

:-DD Ik heb helemaal een rondje door het huis gerend van blijdschap!! :olifant:

Ja leuk he die foto's met wolken. Dat is gewoon een vel papier, en dan leg ik ze zo onder de scanner!

Gesloten