Er stond net een lerares aan de deur van de mavo waar ik eerder op had gezeten.. ze had (en nou komt een ingewikkeld verhaal) Ze had van een collega leraar gehoord dat er tegenover hem(de collega) een meid woonde die sieraden maakte en misschien wel een workshop wou geven voor de doe dagen (das 2 dagen op die school waarin alle 2e klassers aan 1 stuk door leuke dingen gaan doen!! heb ik eerder ook gehad.) want die meid had voor hun dochter ook een soort workshop gegeven op haar verjaardags feestje... (is de man van de vrouw waar ik stage loop in de klas

Dus die lerares (waar ik wel les van heb gehad) net aan de deur van hey woon jij hier!!! ow!!!!! Naja en toen heel verhaal over die doe dagen en of ik het leuk vond om workshops te geven in sieraden maken..

Naja ze moest eerst nog via lijstjes kijken bij de scholieren of er animo voor is (maar dat zal toch vast wel??).. en dan melde ze zich weer bij mij.. waarschijnlijk waren er genoeg tangetjes enz aanwezig want ze hadden eerder ook al eens iets met sieraden gedaan.. enz.. Maar dat gaan we dan later bekijken.. OWwwww ik heb er zon zin in!!! ik hoop dat het doorgaat!!!!! Moet je net mij hebben het is pas eind april.. en ik zit nu al te denken ik doe het zus of zo.. of toch zo.. en ik vraag dit en dat en waaahhh wordt nu al gek van mezelf

Zooooo leuk!!!!
En ook zo leuk om weer eens terug te gaan naar die school, de leerkrachten weer eens zien enz.. ik heb daar zon goede tijd gehad! ondanks mijn ziek zijn altijd enz hebben ze me zo goed geholpen zodat ik toch mijn diploma kon halen.. zulke aardige leerkrachten..
Nu mijn vraag aan jullie hebben jullie al tips voor mij in zon vroeg stadium wat ik zeker niet moet vergeten te vragen enz..
Ik wil al wel vragen of er neit een leerkracht handenarbeid bij aanwezig kan zijn. zodat ook zij kan helpen als ik het allemaal even niet red ofzo.
verder wil ik vragen over de kosten of ze alles echt op bonnetjes moeten hebben of dat ik alles uit eigen voorraad mag doen enz.. (zodat er niet van alles op school blijft liggen waar nooit iets mee gedaan wordt..).
Of misschien toch een prijs per kind..
ik dacht aan 3 technieken (uitleg ook op papiertjes) haken, zwevend en kettelen ofzo.. maar is wel veel verschillende dingen..
En dan ook vragen of er van te voren wat sieraden van mij in een vitrine in de gang mogen met daarbij korte uitleg over de technieken.. en dan daarbij invul papiertjes waarop ze aankunnen geven welke techniek ze willen doen.. zodat ik met inkopen enz hier rekening mee kan houden..
Weten jullie nog dingen die ik moet vragen en regelen? Want ik wil het wel allemaal goed doen

GRoetjes Eelke