kinderfeestje>Wat voor soort sieraad is leuk om te maken

Deel hier je ervaringen en tips over het geven van workshops.
Gesloten
Gebruikersavatar
miss beady
Bead Designer
Berichten:983
Lid geworden op:do 05 aug 2004 20:21
kinderfeestje>Wat voor soort sieraad is leuk om te maken

Bericht door miss beady » za 18 dec 2004 23:21

Ik weet niet of ik hier goed zit, maar ik vraag het toch (en anders wordt het wel verplaatst)

Ik ben gevraagd om een kinderfeestje te organiseren. Bij de mensen thuis, aangezien ik zelf de ruimte niet heb om een aantal kinderen thuis te hebben.
Het is de bedoeling dat ze allemaal met een leuk sieraad naar huis gaan; ketting of armband, dat maakt niet uit. Zowel voor jongens als meisjes.
Ik heb kralen genoeg, maar ik weet echt niet wat ik daarvoor moet vragen...
Wie helpt me hierin even op weg? Wat is redelijk, zonder dat het veel te veel geld wordt. Moet je per kind rekenen of een totaalbedrag voor het feestje. Ik weet het echt niet. Ik geloof dat er 6 kinderen komen + de jarige jet.
Ik ben ook zeker niet van plan dat heel erg vaak te gaan doen, maar zo af en toe is het natuurlijk wel leuk, maar dan ook meer als ik gevraagd word.
Wat voor soort sieraad is leuk om te maken?!? De kids zijn zo rond de 8 jaar. Wie geeft me tips!!!!!

Groetjes,
Monique
Afbeelding

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Bericht door Sandra » za 18 dec 2004 23:26

qua prijs is het meestal 7,50 a 10,- per persoon zonder benodigdheden, inclusief benodigdheden 15,- a 25,- . moet wel zeggen dat dit bij 'gewone workshops' zijn, niet bij kinderfeestjes, denk dat die wel wat goedkoper kunnen?
qua prijs zou ik per persoon rekenen, aangezien het kan zijn dat er volgens meer / minder kinderen zijn.

Gebruikersavatar
Zus
Bead Lover
Berichten:499
Lid geworden op:wo 21 apr 2004 10:51
Locatie:Roosendaal
Contacteer:

Bericht door Zus » zo 19 dec 2004 09:04

Ik heb al een paar keer kinderfeestjes bij de jarige thuis gegeven. Ik vraag ? 7,50 per kind. Ik heb bij Sandra die kinderkralen gekocht en had zelf ook nog wat acrylkralen, houten kralen en wat metaalkralen erbij gedaan. Ze mogen dan kiezen tussen een ketting of een armband. Ik geef de jarige ook een klein kadootje zoals een klein kralendoosje, dat wordt altijd zeer op prijs gesteld.
Ik gebruik voor de kinderen geen kralenbord maar ik heb in mijn dozen schuimrubberen velletjes liggen en dat gaat heel goed voor de kinderen.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
Groetjes, Zus

eelkehas
Bead Addict
Berichten:2206
Lid geworden op:vr 27 feb 2004 22:22
Locatie:Eibergen
Contacteer:

Bericht door eelkehas » zo 19 dec 2004 09:26

Hoihoi,

Ik heb al 1 keer een kinder feestje gedaan voor de dochter van de overbuurvrouw.
Was erg leuk!
WE maakten spiraal armband en spiraalketting..
Ik had van te voren wat hangertjes gemaakt met nietstiften en de kralen waar ze uit mochten kiezen.
Ik heb thuis een voorbeeldje gemaakt.. en ben van de duurste kraaltjes uitgegaan die ik bij me had.. als ze daar een hele ketting en armband mee zouden berijgen wat zou het dan kosten..
En die prijs heb ik gewoon genomen.. was 0,75 voor ketting en 0,35 voor een armband.. Toen heb ik na afloop alles uitgerekent.. en kwam op 10 euro.. kreeg ik 15 euro was voor de moeite! Ik wou dat eerst niet was mijn eerste keer enz.. En ik wou er geen winst op maken, vond het gewoon leuk om een keertje te doen..en ik mag die mensen gewoon erg graag, en die dankzij die moeder heb ik een stage plek bij haar in de klas op de basis school.. vandaar ..
Maargoed.. Toch maar aangenomen.. (zijn weer wat kraaltjes ;-))

De kinderen vonden het erg leuk allemaal en bij een spiraal ketting en armband.. heb je geen slotjes nodig en dat scheelt een heleboel in de prijs..

Ik had ook idd de kralen van sandra's shop.. de bloemetjes en de facetkraaltjes.. de facetkraaltjes waren het meest gewild!
En verder over rond zoeken he.. voor leuke goedkope houten en kunstof kraaltjes en cat eye kralen van glas had ik mee.. Had ze voor de lol over geteld. het waren totaal 85 soorten kralen.. dus keus genoeg ;-)
Verder heb ik ze allemaal een bakje gegeven om kraaltjes in te doen die ze leuk vinden.. en dus te gebruiken..
ze hadden al een tafelkleed met ribbels dus de kraaltjes bleven wel liggen ;-)

Gebruikersavatar
Pienjo
Bead Hysteric
Berichten:3071
Lid geworden op:za 21 feb 2004 11:45
Locatie:Wouw
Contacteer:

Bericht door Pienjo » zo 19 dec 2004 11:18

ik heb 8 euro inclusief gevraagd. Bij de scouting heb ik 7,50 voor gehaakte kettingen gevraagd... ligt er aan voor welk doel het is. voor Kinderfeestjes betalen mensen wel...
Liefs
Linda

Gesloten