Dit zal dan de eerste keer worden maar heb er totaal geen idee van hoe dat gaat ,of kan ik beter op een sieradenbeurs gaan staan.
Ben steeds weer bang dat mijn sieraden niet mooi genoeg zijn.
groetjes yvonne

dit vind ik nu schitterend geformuleerd en waarMiss B schreef:Je hoeft je geen zorgen te maken, want je maakt hele mooie dingen. Maar ja, ik heb hetzelfde gevoel dat mijn sieraden niet mooi genoeg zijn, terwijl de mensen aan wie ik het verkoop, het allemaal prachtig vinden. Probeer het gewoon op die beurs, kin in de lucht (niet te hoog!!!) en gaan met die banaan
. Als jij zeker achter je kraam staat met een gevoel van: mijn sieraden zijn mooi, dan verkoop je vast wel. En je krijgt ook naamsbekendheid, zodat mensen naar je website gaan en daar (ook) nog gaan kopen. Heel veel succes!!!!!!
Groetjes Baukje
Ik heb 7 november op de artistieke handen beurs in apeldoorn gestaan.... met mijn swarovski sieraden, maar ik had er slechte ervaringen mee.yvon schreef:De beurs is pas 13 maart in de americahal in apeldoorn,duurt dus nog wel ff , maar ik moest me nu al inschrijven om dat de aanmelding heel hoog ligt bij deze beurs.
Ik heb hier totaal geen ervaring mee ,vind het wel eng, maar ja, eens moet toch de eerste keer zijn.
En zoals MISS B zegt ,,neus in de lucht en gaan met die banaan,,![]()
Ga nu h?????????l veel maken
groetjes yvonne
Dat klopt ja.....ik stond bijna achteraan met mijn moeder ja.....yvon schreef:hey angeliqe,volgens mij heb ik je zien staan.
Stond jij vlak bij dida creations en was jij met nog iemand.![]()
![]()
![]()
Als jij dat was dan lag het zeker niet aan je sieraden want die waren gewoon hartstikke geweldig.
Ik ben ook van de swarovskiis gewoon geweldig.
Ik heb nog een klein babbeltje met je gemaakt en je succes gewenst.
Je vertelde mij dat het je eerste keer was dat je in de america hal stond.
Heb je weleens op andere beursen gestaan waar het wel een succes was dan.
yvonne