Ik was al heel lang op zoek naar een degelijke fiets voor niet al te veel geld. Maar elke keer als ik op een fiets bood op marktplaats, bood iemand over mijn budget heen. Heel frustrerend aangezien Rich bijna 3 weken vakantie had en ik graag met hem en Noah wou fietsen.
Nu heb ik door stom toeval dat we het over fietsen hadden een fiets van de oom van Richard gekregen omdat die nog een fiets had staan. Ik ben er super blij mee en omdat ik hiermee wat geld heb uit gespaard heb ik de kans gehad om mijn fiets leuk te pimpen naar een echte mama fiets.
Ik heb me hele fiets rood gespoten en de velgen en spaken worden zit. Er zit een witte fietsbel op en een nieuw zadel, in de oude zaten namelijk wat scheuren die bij regen water opnemen. En ik houd niet van een natte kont

Nu heb ik ook een tweedehands bobike zitje gekocht, maar nu komt het! Er zit een kussentje in het zitje wat niet zo mooi meer is. Deze zou ik graag willen bekleden met tafelzeil, alleen heb ik geen flauw idee of een 'normale' naaimachine daar wel doorheen komt. Ik heb wel een leerstand op mijn naaimachine, maar dat is natuurlijk niet hetzelfde. Heeft iemand al eens met tafelzeil gewerkt en weet iemand of dit dus wel of niet kan?
En nou wou ik hier ook bijpassende fietstassen bij maken, maar ik kan nergens vinden hoe je zelf een fietstas maakt helaas

Alvast bedankt!
Groetjes Zina