Zelf juwelen maken
Hey iedereen
Ik was opzoek naar een nieuwe hobby en zelf juwelen maken lijkt me wel leuk
Nu heb ik al eens rondgekeken op internet voor goede sites maar vroeg me toch af of iemand van jullie mij geen site kan aanraden?
Groetjes
Ik was opzoek naar een nieuwe hobby en zelf juwelen maken lijkt me wel leuk
Nu heb ik al eens rondgekeken op internet voor goede sites maar vroeg me toch af of iemand van jullie mij geen site kan aanraden?
Groetjes
Re: Zelf juwelen maken
Kralen.com voor de technieken
of Hoemaaktuhet.com
en veel googlen en op dit forum neuzen... dan kom je al een heel eind
Het is een verslavende hobby hoor, je hebt nooit kralen genoeg......, maar wel een heerlijke hobby... die voor mij soms als mind fullness werkt
of Hoemaaktuhet.com
en veel googlen en op dit forum neuzen... dan kom je al een heel eind

Het is een verslavende hobby hoor, je hebt nooit kralen genoeg......, maar wel een heerlijke hobby... die voor mij soms als mind fullness werkt

Groetjes Ellen.
- SandraM
- Bead Hysteric
- Contacteer:
daar sluit ik me helemaal bij aanEllen schreef:Kralen.com voor de technieken
of Hoemaaktuhet.com
en veel googlen en op dit forum neuzen... dan kom je al een heel eind![]()

Succes met zoeken en heb je vragen, stel ze gerust!
-
- Bead Dreamer
Ikzelf ben begonnen doordat ik eerst een boek had gekocht over sieraden maken. Daarna heb ik me al het materiaal en kralen aangeschaft. En nu ben ik nog altijd bezig!
Voor mezelf lijkt zo'n boek wel handiger om de eerste stapjes te leren, maar ja, je ziet maar wat je hier op het forum of op het internet kan vinden.
Succes!

Voor mezelf lijkt zo'n boek wel handiger om de eerste stapjes te leren, maar ja, je ziet maar wat je hier op het forum of op het internet kan vinden.
Succes!

Carpe Diem
Leer uit je fouten
Leer uit je fouten
- estherwijma
- Bead Monster
Ik had idd ook een boek gekocht en verder heb ik heel veel via dit forum en internet geleerd! En idd het is een hobby die verslavend werkt! Veel succes!
Groetjes Esther
-
- Bead Dreamer
Als ik zo eens rustig op mijn gemak op in mijn kamer sieraden kan maken, beschouw ik dat echt als "mediteren". Dat is zo rustgevend vind ik, en dan denk ik eigenlijk ook aan "niks" anders. 

Carpe Diem
Leer uit je fouten
Leer uit je fouten
- SandraM
- Bead Hysteric
- Contacteer:
Mijn allereerste ketting heb ik trouwens gemaakt met een startpakket van de kralendoos.nl
Gewoon rijgen, een startpakket met kralen en alle benodigdheden en een beschrijving. Heel simpel, maar toen was ik al verkocht. Er zijn meer webwinkels die zo'n startpakket verkopen!
Begin niet te moeilijk.
Succes.
Gewoon rijgen, een startpakket met kralen en alle benodigdheden en een beschrijving. Heel simpel, maar toen was ik al verkocht. Er zijn meer webwinkels die zo'n startpakket verkopen!
Begin niet te moeilijk.
Succes.
Ik ben begonnen met oude kettingen te kopen op rommelmarkten. Met de kralen daarvan heb ik eerst een tijd "geoefend" om te kijken of ik het wel leuk vond voor ik veel geld uit gaf aan kralen.

Groetjes
Hilde
Je zou evt. ook een kralenpakketje kunnen kopen, framaniparels.nl heeft o.a. leuke, met een duidelijke werkbeschrijving.
- xxCheriexx
- Bead Interested
Ik ben met een starterspakket chainmaille begonnen en daarna ook met kralen.
Nu zag ik een hele leuke tutorial http://howdidyoumakethis.com/blog/2012/ ... klace.html" onclick="window.open(this.href);return false; , die ga ik zeker een keer maken, heb nog genoeg ringetjes.
Groetjes en Succes Gerry
Nu zag ik een hele leuke tutorial http://howdidyoumakethis.com/blog/2012/ ... klace.html" onclick="window.open(this.href);return false; , die ga ik zeker een keer maken, heb nog genoeg ringetjes.
Groetjes en Succes Gerry
ik heb een workshop gedaan bij made by me in amsterdam.
http://www.madebymeworkshops.nl/
had toen via groupon een kortingsbon.
erg leuk om te doen en heb daar de basis geleerd. vanuit daar ben ik zelf gaan kijken/onderzoeken naar meer soorten sieraden.
succes een veel plezier
http://www.madebymeworkshops.nl/
had toen via groupon een kortingsbon.
erg leuk om te doen en heb daar de basis geleerd. vanuit daar ben ik zelf gaan kijken/onderzoeken naar meer soorten sieraden.
succes een veel plezier