Wat was dat een gezellige boel gisteravond! Ik had net alles klaargelegd, kwamen de eersten er al aan. Eerst lekker aan de koffie met iets lekker erbij, en toen was het chaos haha. Maar wel erg leuk. Een aantal kettingen heb ik moeten vermaken omdat ik veel om mijn eigen hals heb gepast, maar ik dus een heel dun halsje heb blijkbaar. Maar ik had de spullen bij me dus dat was geen probleem. Er waren in totaal 8 dames, helaas een aantal niet gekomen en ook niets laten weten. Maar alle dames zijn met minimaal 2 sieraden naar huis huis gegaan, en had een opbrengst van een kleine 150 euro. En daar ben ik ontzettend trots op.
Ik stond klaar met mijn camera, toen hield hij ermee op

Dus helaas geen foto's....
Wat me opviel is dat er meerdere dames op hetzelfde sieraad vielen, een hele simpele ketting en armband van verschillende kleuren parels. Maar we zijn eruit gekomen. Heb zelfs nog een aanvraag om oorbellen bij een verkochte ketting te maken.
Al met al is het me helemaal niet tegen gevallen! Ik stond nog even te stuiteren gisteravond toen ik thuis kwam, mijn vriend keek me al vreemd aan.
![:P LOL [img]http://forum.creadream.nl/images/smiles/tongue3.gif[/img]](./images/smilies/tongue3.gif)
Helemaal TOP! Ik kan het iedereen aanraden.
Groetjes marjon