Wat moet CreaDream toevoegen aan het assortiment

Voor suggesties of vragen over de zusjes van dit forum, Kralen.com en CreaDream.nl, moet je hier zijn. Alle feedback is welkom!
Gesloten
Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Bericht door Sandra » do 28 feb 2008 21:51

:oops: ik dacht er al aan het te gaan tellen, maar toen dacht ik, chips worden zo vaak verkocht, meestal staat de aantal er niet bij bij anderen en het varieert toch wat qua grootte en dus ook qua aantal. zal morgenochtend toch maar even natellen. ;) gok iig meer dan 80, want het is 80 cm lang en over het algemeen maar zo 'n halve cm dik....zal alsnog tellen!

Gebruikersavatar
Mirjam Borger
Bead Addict
Berichten:2170
Lid geworden op:do 22 sep 2005 20:11
Contacteer:

Bericht door Mirjam Borger » do 28 feb 2008 22:36

haha okee dankje. Tja ik vond het lastig om in te schatten. De millefioristrengen zijn namelijk ook ongeveer 80 cm, maar daar zitten 170 chips op..

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Bericht door Sandra » do 28 feb 2008 23:16

ik gok dat het rond de 140 a 150 zal zijn, het is nl iets groter dan de millefiori chips maar niet veel....zal morgen tellen! ;)

Gebruikersavatar
Lindje
Bead Believer
Berichten:255
Lid geworden op:wo 11 okt 2006 07:42
Locatie:Bocholtz
Contacteer:

Bericht door Lindje » za 01 mar 2008 14:06

Ik ben altijd heel tevreden over de service. Je hebt alles heel snel in huis! Leuk dat je nu ook de glaskralen aan het uitbreiden bent. Ik werk zelf ook graag met houten kralen en die zag ik er nu ook bij. Ik heb ze besteld, dus ben erg benieuwd. Ik neem aan dat als ze bevallen er meer kleuren zullen komen.
Waar is zeker ook voor ben, zijn de glaskralen met bloemetjes en pukkels! :lol:

Gebruikersavatar
kis855
Bead Believer
Berichten:283
Lid geworden op:zo 09 okt 2005 10:19
Locatie:bleiswijk
Contacteer:

Bericht door kis855 » za 01 mar 2008 14:46

Ik zie dat je nu ook edelstenen hebt, ik zou hier wel de namen bijzetten.
Dat is nu nog niet bij allemaal het geval.

Ik vraag me bijvoorbeeld af wat die blauwe voor soort is, en de zwarte?

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Bericht door Sandra » za 01 mar 2008 16:26

kis855 schreef:Ik zie dat je nu ook edelstenen hebt, ik zou hier wel de namen bijzetten.
Dat is nu nog niet bij allemaal het geval.

Ik vraag me bijvoorbeeld af wat die blauwe voor soort is, en de zwarte?
Ik heb al bevestiging van mijn leverancier gekregen dat het edelstenen zijn (behalve deze: http://www.creadream.nl/product_info.php?p_id=1989" onclick="window.open(this.href);return false; ) maar hij wist nog niet van alle soorten welke het precies zijn. Zolang ik nog niet zeker weet welke het zijn, beschrijf ik alleen de kleur. Wel heb ik de zwarte inmiddels gewijzigd naar onyx, heb nu begrepen dat die zo zijn.

Mirjam, over 5 minuten is de aantallen trouwens erbij vermeld, zal het nu gaan wijzigen. ;)

_x_Catherine_x_
Bead Interested
Berichten:172
Lid geworden op:ma 09 okt 2006 15:25
Locatie:Huldenberg (vl-b)
Contacteer:

Bericht door _x_Catherine_x_ » vr 28 mar 2008 19:44

Misschien wil je je hier helemaal niet mee bezighouden, maar wat dacht je van opbergdoosjes? Zo doosjes die je op elkaar schroeft zodat je een soort torentje hebt... en andere doosjes met vakjes... ik noem maar een voorbeeld eh :D
Maar voor mij ontbreekt dit nog...

Voor de rest, prima assortiment, ik vind er alles wat ik maar wensen kan, keep up the good work Sandra! :wink:

ester k.
Bead Interested
Berichten:123
Lid geworden op:zo 05 nov 2006 10:39
Locatie:oss
Contacteer:

Bericht door ester k. » do 03 apr 2008 15:23

Hoi Sandra, ik zou graag wisselhangers bij je in de webshop zien. Dit zijn hangers waar je elke keer nieuwe kralen aan kunt rijgen. Groetjes ester.

Cariina-
Bead Believer
Berichten:247
Lid geworden op:do 20 dec 2007 20:48
Locatie:Bilthoven
Contacteer:

Bericht door Cariina- » za 14 jun 2008 19:59

Wat ik eigenlijk mis, zijn van die kleine ronde zilveren kraaltjes in kleine maten. Zoiets als 3, 4, 5 mm.
Hoeft overigens niet alleen zilver(kleurig) te zijn, maar in ook in goud/brons?

Gebruikersavatar
Lisette86
Bead Believer
Berichten:201
Lid geworden op:vr 13 apr 2007 15:32
Locatie:Dordrecht

Bericht door Lisette86 » za 14 jun 2008 22:28

Wat ik mis zijn rocailles. En aangezien die dus helemaal in de mode zijn momenteel met bt's en cuff's.

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Bericht door Sandra » zo 15 jun 2008 01:02

Cariina- schreef:Wat ik eigenlijk mis, zijn van die kleine ronde zilveren kraaltjes in kleine maten. Zoiets als 3, 4, 5 mm.
Hoeft overigens niet alleen zilver(kleurig) te zijn, maar in ook in goud/brons?
Ik heb wel al in 5 mm: http://www.creadream.nl/product_info.php?p_id=1276" onclick="window.open(this.href);return false; . Binnenkort ook iets andere kleine vormen, zoals facet rond.
Lisette86 schreef:Wat ik mis zijn rocailles. En aangezien die dus helemaal in de mode zijn momenteel met bt's en cuff's.
Er is een hele lading onderweg, het zijn wel hele goedkope, alleen zijn de vormen niet altijd regelmatig.

Gebruikersavatar
Lisette86
Bead Believer
Berichten:201
Lid geworden op:vr 13 apr 2007 15:32
Locatie:Dordrecht

Bericht door Lisette86 » zo 15 jun 2008 01:15

Sandra schreef:
Lisette86 schreef:Wat ik mis zijn rocailles. En aangezien die dus helemaal in de mode zijn momenteel met bt's en cuff's.
Er is een hele lading onderweg, het zijn wel hele goedkope, alleen zijn de vormen niet altijd regelmatig.
Ja dat is jammer...... Want voor de Cuff heb je de muyuki (schrijf ik dat goed?) nodig of een ander soort wat zo mooi gelijk is....

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Bericht door Sandra » zo 15 jun 2008 01:16

Geef ik je helemaal gelijk in ja. Maar bij mijn enquete gaf ook groot deel aan vooral goedkope te willen en dat maatongelijkheid dan niet erg is, en aangezien deze echt heel goedkoop is, waarschijnlijk rond de 1,10 voor 25 gram, heb ik het toch maar ingekocht. Hoop wel ook ooit goede kwaliteit toe te voegen, maar ja de tijd he....

Gebruikersavatar
Lisette86
Bead Believer
Berichten:201
Lid geworden op:vr 13 apr 2007 15:32
Locatie:Dordrecht

Bericht door Lisette86 » zo 15 jun 2008 01:17

Ach naja een zakje bestellen en bekijken kan geen kwaad ;) misschien kunnen we er iets anders van brouwen ;)

Gebruikersavatar
Haematodipsia
Bead Producer
Berichten:1219
Lid geworden op:za 03 dec 2005 19:15
Contacteer:

Bericht door Haematodipsia » zo 15 jun 2008 11:55

Lisette86 schreef:
Sandra schreef:
Lisette86 schreef:Wat ik mis zijn rocailles. En aangezien die dus helemaal in de mode zijn momenteel met bt's en cuff's.
Er is een hele lading onderweg, het zijn wel hele goedkope, alleen zijn de vormen niet altijd regelmatig.
Ja dat is jammer...... Want voor de Cuff heb je de muyuki (schrijf ik dat goed?) nodig of een ander soort wat zo mooi gelijk is....
Dat hoeft helemaal niet hoor, het staat net erg leuk vind ik als ze niet gelijk zijn.

Gesloten