Carol Wilcox Wells

Tips en vragen over (nieuwe) boeken en/of tijdschriften kun je hier kwijt.
Forumregels
Wegens te weinig activiteit is het forum gesloten. Het blijft wel online zodat alle uitgewisselde tips & trucs beschikbaar blijft.
Gesloten
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:
Carol Wilcox Wells

Bericht door Sandra » wo 16 mei 2007 14:50

Het boek 'The Art And Elegance Of Beadweaving ' is mijn allerfavorieste (bestaat dat woord :lol: ) boek. Ik zocht naar bol.com om eenvoudig te kunnen laten zien aan iemand die vroeg naar boeken over peyote stitch, en ik kwam toen nog een boek van haar tegen. :banaan:

Op http://www.amazon.com/500-Beaded-Object ... 1579905498" onclick="window.open(this.href);return false; is het wat groter te zien, het heet 500 Beaded Objects. Het is een boek vol met foto's, dus meer ter inspiratie, dan om technieken te lezen.

Ik denk niet dat ik het nu gelijk al ga kopen...aangezien het niet zozeer technieken is....maar denk dat het wel een mooi bladerboek is. :)

Feather
Bead Interested
Contacteer:

Bericht door Feather » wo 16 mei 2007 15:32

Idd een erg interessant boek.
Helaas heb ik daar al vaker iets geprobeert te bestellen maar dat krijg ik nog steeds niet voor elkaar met gewoon maestro al moet dat wel kunnen.
Een creditcard zoals visa of dergelijke heb ik niet.
Als iemand weet hoe dat met het 1e werkt dan hoor ik dat graag. want ze hebben meer interessante boeken in de aanbieding. :lol:
Jewels, Watches and Beads are my Passion

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » wo 16 mei 2007 15:45

Je kan ook zoeken bij http://www.bol.com" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.proxis.be" onclick="window.open(this.href);return false; , tot dusver waren de engelse boeken altijd ook daar te koop, en was het wegens verzendkosten goedkoper.

Feather
Bead Interested
Contacteer:

Bericht door Feather » wo 16 mei 2007 16:00

Dank je voor de links Sandra.
Bol .com kende ik al maar heeft lang niet zoeel.
De andere kende ik nog niet en heeft ook meer dan bol.com. Ga er eens een keer op mijn gemak neuzen. :lol:
Jewels, Watches and Beads are my Passion

hennie
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door hennie » za 19 mei 2007 19:44

Feather schreef:Idd een erg interessant boek.
Helaas heb ik daar al vaker iets geprobeert te bestellen maar dat krijg ik nog steeds niet voor elkaar met gewoon maestro al moet dat wel kunnen.
Als iemand weet hoe dat met het 1e werkt dan hoor ik dat graag. want ze hebben meer interessante boeken in de aanbieding. :lol:
Je kunt gewoon bestellen en via een acceptgiro betalen.

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » za 19 mei 2007 19:50

hennie schreef:
Feather schreef:Idd een erg interessant boek.
Je kunt gewoon bestellen en via een acceptgiro betalen.
Ze heeft het over amazon.com en via acceptgiro kan alleen bij Nederlandse webshops. ;)

hennie
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door hennie » za 26 mei 2007 14:38

:D Sorry, verkeerd gelezen,

Gesloten