Tijdschriften

Tips en vragen over (nieuwe) boeken en/of tijdschriften kun je hier kwijt.
Forumregels
Wegens te weinig activiteit is het forum gesloten. Het blijft wel online zodat alle uitgewisselde tips & trucs beschikbaar blijft.
Lin
Bead Starter
Contacteer:
Tijdschriften

Bericht door Lin » do 05 feb 2004 12:24

Hallo,

:D :?:
Wie van jullie weet :?: misschien of er maandtijdschriften bestaan voor het maken van sieraden??

Lin

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » do 05 feb 2004 13:32

in nederland niet, er zijn wel een aantal engelse, in ieder geval beadstyle en bead & button, je kan voor een redelijk bedrag (rond de 25 dollar) een jaarabonnement nemen. zie ook http://www.beadstylemag.com" onclick="window.open(this.href);return false; en http://www.beadandbutton.com" onclick="window.open(this.href);return false; .

Lies
Bead Fan

Bericht door Lies » vr 06 feb 2004 07:46

Is er al iemand hier op dit kralenforum geabonneerd op 1 van die tijdschriften?
Zoja, is het de moeite?

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » vr 06 feb 2004 09:16

ikzelf ben al geabonneerd op beadstylemag. ik persoonlijk vind het beetje tegenvallen: het lijkt of het meer over ontwerpen ga dan over technieken. oftewel het kan je wel op ideeen brengen, maar echt veel ideeen krijg ik er niet mee. bead&button vind ik wel heel leuk, maar dit is wel een kwestie van smaak. bead&button staat vol met gepriegel met kleine kraaltjes, wat ikzelf heel leuk vind, maar niet iedereen.

Diam0nd
Bead Designer

Bericht door Diam0nd » vr 06 feb 2004 15:49

kan je ook in nederland geabonneerd zijn op bead&button?? Zo ja wat zijn de kosten daarvan??
Groetjes
Afbeelding

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » vr 06 feb 2004 17:03

kijk maar op http://www.beadandbutton.com" onclick="window.open(this.href);return false;, tijdje terug kostte het nog circa 25 dollar voor 1 jaar, je moet wel betalen via creditcard. ikzelf ontvang beadstyle uit duitsland, ik denk dus dat er wel meerderen zijn in europa die er een abonnement op hebben en dat het daarom voor een redelijk bedrag kan (versturen uit duitsland = weinig verzendkosten)

ThaGaby
Bead Lover

Bericht door ThaGaby » wo 25 feb 2004 16:13

Ik vind het wel een hele leuke tip, alleen jammer dat je zoiets niet in kan kijken voordat je een abonnement neemt :(

Diam0nd
Bead Designer

Bericht door Diam0nd » wo 25 feb 2004 17:21

ja dat vind ik ook.. maar bead&button lijkt me wel leuk :D...
Groetjes
Afbeelding

ThaGaby
Bead Lover

Bericht door ThaGaby » wo 25 feb 2004 17:32

Diam0nd schreef:ja dat vind ik ook.. maar bead&button lijkt me wel leuk :D...
Ik vond de website van Beadstylemag er wel leuk uitzien. Maar Sandra zei dat de inhoud van het tijdschrift wat tegen viel. Maar ja zal nog eens op de site van Bead&Button kijken :D Misschien dat iemand op dit forum daar een abonnement op heeft en er iets over vertellen wat erin staat enzo?

Saartje
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door Saartje » wo 25 feb 2004 17:48

Ik heb vorige week de 'Beadstyle Mag' bij ons in Belgi? gekocht!!!
Bij de IMS (international magazine stor) In Antwerpen...
Was wel duur (?7.70) Maar er stonden wel leuke dingen in vond ik!! :wink:
Kralengroetjes, Saartje :lol:

Stéphanie
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door Stéphanie » wo 25 feb 2004 17:55

Mijn vader neemt altijd de Bead&Button voor me mee. Hij gaat vrij vaak naar Amerika en ik heb nog geen nummer gemist sinds de 1e keer dat ik er zelf eentje meenam. Hij heeft ook wel eens (2x) Beadstyle meegenomen, maar ik heb gezegd dat dat niet meer hoeft. Ik vind de inhoud namelijk ook tegenvallen, het is zeg maar voor de echte beginner, en m'n handen gaan niet jeuken om er iets uit te maken zodra ik het zie.

De projecten uit Bead&Button worden door sommigen 'kitsch' gevonden. Dat geldt zeker voor een aantal projecten, maar er staan er altijd zoveel in dat er in elk wel een stuk of 5 staan die echt heel erg de moeite waard zijn. Ik kan altijd niet wachten tot m'n vader thuiskomt en 1 van de redenen is Bead&Button ;) daar staan tenminste echt nieuwe dingen in :)!
Pas 16 jaar en nu al verslaafd...

ThaGaby
Bead Lover

Bericht door ThaGaby » wo 25 feb 2004 19:39

Bedankt voor je reactie St?phanie! Nu weet ik in ieder geval dat Beadstyle misschien meer iets voor mij is. Al vind ik kitsch ook erg leuk hoor :) Ik ben wel al en aantal jaren bezig met kralen maar dan meer gewoon armbandjes maken enzo. Het gaat meer in vlagen, dan leg ik het weg en dan denk ik weer 'ow ik ga even wat leuks maken'. De laatste tijd heb ik wel kralen bij de 'Beadies' gehaald om zelf kettingen en armbandjes mee te maken. Maar verder dan rijgen ben ik eigenlijk nog niet gekomen :oops: Ben wel verslaafd hoor, maar misschien minder erg als jullie. Dus dan lijkt de Beadstyle iets beter voor mij. Dan kan ik nog een hoop leren :lol:

Sofieke
Bead Fanatic

Bericht door Sofieke » vr 27 feb 2004 19:28

Saartje schreef:Ik heb vorige week de 'Beadstyle Mag' bij ons in Belgi? gekocht!!!
Bij de IMS (international magazine stor) In Antwerpen...
Was wel duur (?7.70) Maar er stonden wel leuke dingen in vond ik!! :wink:
Ik ga eens kijken in Brugge
Dank u voor tip

Groetjes
Sofie

ThaGaby
Bead Lover

Bericht door ThaGaby » vr 27 feb 2004 21:49

Weet iemand of je Beadstylemag en/of Bead&Button ook in Nederland kan kopen? Of kan dit alleen maar in Belgie of als je een abonnement neemt?

Diam0nd
Bead Designer

Bericht door Diam0nd » vr 27 feb 2004 22:22

ik zou ook wel willen weten of het ook in 't noorden te koop is :)
Groetjes
Afbeelding

Gesloten