leuk B&B-projectje met peyote-steek

Wissel patronen uit via dit subforum die je zelf hebt bedacht of die je hebt gevonden op het internet.
Forumregels
Patronen uit boekjes of patronen waarvoor betaald zijn mogen niet geplaatst / uitgewisseld worden in verband met copyright-rechten van de auteurs.
Gesloten
samira
Bead Fanatic
leuk B&B-projectje met peyote-steek

Bericht door samira » wo 12 jul 2006 10:55

Misschien hadden jullie 'm al lang gezien ... misschien ook niet. Staat in de Bead&Button van augustus ... da's trouwens een hele leuke B&B ... maar nu dus ook gratis te downloaden! Wil er een ketting van/mee maken en heb dus al wat rondjes zitten fabrieken maar wel met wat aanpassingen want de beschrijving bleek voor mij niet helemaal waterdicht! Ik bedoel maar ... eerst effe proberen! :wink:

http://www.beadandbutton.com/bnb/object ... 060898.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Groetjes Wendy

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » wo 12 jul 2006 11:17

In het nieuwe boek van Gineke Root staat toevallig iets soortgelijks. Gewoon geregen, maar dan ook van die cirkels waarmee je de chain volg zeg maar...Dus allemaal cirkels rijgen die zo aan elkaar haken...

Nadine
Bead Discoverer

Bericht door Nadine » wo 12 jul 2006 11:26

Hoi,

In welk boek van Gineke staat dat?

Elsje
Bead Brilliant

Bericht door Elsje » wo 12 jul 2006 13:39

hey bedankt Wendy, ik heb m gelijk opgeslagen!
Groetjes Els,

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » wo 12 jul 2006 14:27

Nadine schreef:Hoi,

In welk boek van Gineke staat dat?
de 3de :) is sinds kort te koop, weet niet of alle winkels het al hebben. wel erg leuk, misschien zelfs leuker dan de vorige, maar dat is ook een kwestie van smaak.

Gesloten