sieraden verkocht op beurs etc.

Voor vragen en tips over het verkopen van je zelfgemaakte sieraden kun je hier terecht.
Gesloten
alida
Bead Believer
Contacteer:
sieraden verkocht op beurs etc.

Bericht door alida » ma 03 okt 2005 10:56

Hoi allemaal :-DD ,

Ik moet dit toch even kwijt hoor. Ik heb de afgelopen periode gigantisch verkocht. :perfect:

Eerder op dit forum heb ik al eens verteld dat een vriendin van mij party's geeft met kinderkleding en dat ik dan af en toe meega met mijn sieraden. Heb weer met haar een party gehad, waar ik goed verkocht heb, voor 65 euro, daarna had die bewuste vriendin een inllopparty bij haar thuis en daar heb ik voor 85 euro verkocht.

Afgelopen zondag heb ik op een beurs gestaan met allemaal hobbyisten en hun hobby en daar heb ik voor 106 euro verkocht.

Ben dus wel heel trots :applaus: :applaus: op mezelf, maar moet ook als een speer weer nieuwe dingen gaan maken.

Door dit alles kom ik er ook helemaal niet aan toe om mijn site aan te passen. Deze is dus ook behoorlijk verouderd.
Groetjes
Alida

Marsha1979
Bead Dreamer

Bericht door Marsha1979 » ma 03 okt 2005 11:04

Super zeg dat het allemaal zo goed gaat met de verkoop ! Succes met het maken van nieuwe dingetjes en het updaten van je site :wink:
Groetjes Marsha

Don't worry bead happy !

muis26
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door muis26 » ma 03 okt 2005 11:39

Geweldig zeg! Nu 'moet' je wel weer lekker aan de slag om nieuwe dingen te maken. En natuurlijk ook van al je verdiende geld weer nieuwe spulletjes kopen. Ook al zo'n grote straf :D :D :D

Hopen maar dat het zo doorgaat!
Groetjes,
Christa

Lavilia
Bead Chatter
Contacteer:

Bericht door Lavilia » ma 03 okt 2005 11:59

Leuk joh! Gefeelciflopt met de goede verkoop
groetjes ikke
Afbeelding

Gesloten