Het aanmelden voor 6de meeting kan beginnen!
http://www.kralen.com/meeting_aanmeld.php" onclick="window.open(this.href);return false; 

-
- Bead Monster
- Contacteer:
Ik ook en ik heb me aangemeld voor de cursus bij Hennie!
Ik wilde ook wel bij Ria, maar bij rijgen ligt mijn hart maar ik durf nooit te beginnen omdat ik denk dat ik het toch niet kan
,dus dacht ik nou dat is mooi om bij Hennie(rijggigant)eraan te beginnen!
PS; even een vraag aan Hennie; ik heb erg veel rocailles maar weet de maat niet, mag ik die toch gebruiken?
En hoe groot moeten die kalotten dan zijn, ik heb al gekeken op de site van kralenwerk maar zie ze alleen van 5mm
Ik wilde ook wel bij Ria, maar bij rijgen ligt mijn hart maar ik durf nooit te beginnen omdat ik denk dat ik het toch niet kan

PS; even een vraag aan Hennie; ik heb erg veel rocailles maar weet de maat niet, mag ik die toch gebruiken?
En hoe groot moeten die kalotten dan zijn, ik heb al gekeken op de site van kralenwerk maar zie ze alleen van 5mm

Laatst gewijzigd door Elsje op wo 28 sep 2005 14:58, 3 keer totaal gewijzigd.
Groetjes Els,
mijn dag verlof is ok op het werk maar alleen nu nog wachten of Peeke kan rijden vandaar de vraagsandra schreef:als je niet voor workshops aanmeld kan het sowieso geen kwaad, als je je wel daarvoor wil aanmelden willen we het wel weten zodra je niet kan. vanaf wanneer weet je het en hoe groot is de kans?
maar wil me ook graag opgeven voor een workshop dus ik weet nu niet goed wat te doen
maak zelf juwelen sinds juli 2004
brand sinds maart 2007 zelf kralen
brand sinds maart 2007 zelf kralen
hej hoi,
ik heb me ook ingeschreven, samen met een goede vriendin! we doen de workshop mocume cane en de heupriem maken! echt super lijkt me dat!!!
ik heb er echt zin in, nu hopen dat mn operatie niet voor 5 november valt!!! zou wel toevallig zijn natuurlijk!
liefs lieselot
ik heb me ook ingeschreven, samen met een goede vriendin! we doen de workshop mocume cane en de heupriem maken! echt super lijkt me dat!!!
ik heb er echt zin in, nu hopen dat mn operatie niet voor 5 november valt!!! zou wel toevallig zijn natuurlijk!
liefs lieselot
leave me the birds and the beads....
http://www.kralen.com/tekst.php?onderwe ... rwerp=info" onclick="window.open(this.href);return false;hadewijch schreef:En de betaling (zowel de zaalhuur als de workshops)hoe gebeurt dit want daar vind ik niks van terug.
dus 4,50 voor zaalhuur, workshop contant aan workshopgever.
De kalotten die je nodig hebt zijn de kalotten van 5mm, die klappen zijwaarts open en die heb je echt nodig. Wat de rocailles betreft. Ze moeten echt wel allemaal dezelfde maat hebben. Zeker als je begint kun je beter 2 buisjes Gütermann kopen van 9/0. Het patroon dat je krijgt is gemaakt op die kralen en als je niet veel rijgervaring hebt kun je beter zorgen dat je die kralen hebt anders moet je meteen al gaan improviseren.Elsje schreef:Ik ook en ik heb me aangemeld voor de cursus bij Hennie!
Ik wilde ook wel bij Ria, maar bij rijgen ligt mijn hart maar ik durf nooit te beginnen omdat ik denk dat ik het toch niet kan,dus dacht ik nou dat is mooi om bij Hennie(rijggigant)eraan te beginnen!
Het patroon is heel duidelijk dus het lukt je gegarandeerd en als het je later toch niet lukt ( kan ik me bijna niet voorstellen) mag je me altijd mailen ik doe ook aan nazorg