Pas op voor TPG Post!!!

Voor vragen en tips over het verkopen van je zelfgemaakte sieraden kun je hier terecht.
Mandy
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door Mandy » wo 23 feb 2005 09:06

Nou, het is nu woensdag de 23e...ik ga zo meteen met een pakket naar het postkantoor. Dit zijn de prijslabels en andere labels die ik een tijdje al eens naar een mevrouw had gestuurd. Zij had ze nooit ontvangen. Nu zijn we overeen gekomen dat als zij de verzendkosten nog eens over zou maken, ik de spulletjes kosteloos zou nazenden. Ik had haar gevraagd verzendkosten voor verzekerde verzending over te maken. Dat heeft ze alleen niet gedaan. Ze heeft geld overgemaakt voor gewone pakketpost...

Dat brengt me wel aan het twijfelen...zou ze mijn eerdere zending eerder echt niet hebben ontvangen?

Nou ja, hij gaat straks met een track&trace zegel op weg...sticker erop dat het pakket niet bij de buren afgegeven mag worden...en dan is het finito, hoor.
Groetjes, Mandy

~~~~~~~~~~~~

A wee bit of art a day for sanity to stay!

els hopman
Bead Believer

helemaal verbijsterd!!!!!

Bericht door els hopman » do 24 mar 2005 12:32

Wat me toch vandaag gebeurde!!?!?!?Gisteren een dikke envelop naar Kruimeltje in Lelystad op de post gedaan en ze heeft het de dag erop (vandaag dus!!!!!) al ontvangen!!!!!
Heeft TPG soms op dit forum meegelezen en zich iets aangetrokken van ons geklaag? of is er iets veranderd?
Ik ben blij voor kruimel dat ze de envelop heeft en ik niet geplaagd wordt door het idee dat dit pakje spoorloos zou zijn.
Els

Mandy
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door Mandy » do 24 mar 2005 12:40

'k Hoop 't!!!

Ik heb net bij Ria besteld en bij nog een andere online hobbyzaak...duimen dat 't aankomt...

En het stomme is, je gaat toch bij de brievenbus zitten wachten als een eenzaam hondje...komt 't vandaag? Nee...morgen dan? Hahaha...best beetje zielig...
Groetjes, Mandy

~~~~~~~~~~~~

A wee bit of art a day for sanity to stay!

m@rlies

Bericht door m@rlies » do 24 mar 2005 19:59

Nou ik wacht op een pakketje die afgelopen dinsdag met pakketpost mee is gegaan en heb nog niks ontvangen, terwijl ze zeggen dat het normaal de volgende dag al aankomt :cry:
morgen wordt het hem ook niet want dan is het goede vrijdag en zullen ze wel vrij zijn :cry:

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » do 24 mar 2005 20:01

klein tipje: vraag aan de leverancier of die trackingnummer heeft. had 'n keer dat klant geen briefje kreeg dat ze het moet ophalen bij postkantoor, het lag toen dus al klaar daar.

m@rlies

Bericht door m@rlies » do 24 mar 2005 20:28

hmmmm, nu is mijn vriend dus de klos he, gna gna, mag hij morgen daar ff gaan vragen :wink: ik dacht er zelf ook al aan maar ik denk dat het een kleine kans is.

m@rlies

Bericht door m@rlies » do 24 mar 2005 20:30

oooh trouwens kun je de trackingnummer zelf invoeren op internet dat je kunt zien waar het pakketje is?

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » do 24 mar 2005 20:51

dat klopt, op http://www.tracktrace.nl" onclick="window.open(this.href);return false; kan dat. zo had ik toen ook gezien dat het pakket al klaarstaat voor de klant.

m@rlies

Bericht door m@rlies » do 24 mar 2005 20:58

Thanks!

milebla
Bead Dreamer

Bericht door milebla » ma 02 jan 2006 10:06

hallo meiden

Is tracktrace niet gratis? Tenminste als ik iets retourstuur naar bijv Wehkamp vraag ik altijd om een stempel op mijn pakket met een bonnetje waar ik mee kan bewijzen dat het opgestuurd is. Dit is toch ook te traceren via track trace of niet?

Mirelle :D
Moet helaas stoppen met sieraden maken vanwege RSI .

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » ma 02 jan 2006 10:15

tracktrace heb je alleen bij pakketten, en tja kralen passen meestal door de brievenbus, wehkamp niet. ;) post kan je overigens gratis retour afzender doen, bij pakketten kan het geld kosten volgens mij, iig bij rembours pakketten levert het kosten op.

milebla
Bead Dreamer

Bericht door milebla » ma 02 jan 2006 10:37

sandra schreef:tracktrace heb je alleen bij pakketten, en tja kralen passen meestal door de brievenbus, wehkamp niet. ;) post kan je overigens gratis retour afzender doen, bij pakketten kan het geld kosten volgens mij, iig bij rembours pakketten levert het kosten op.
oooow ja natuurlijk past niet altijd wehkamp door de brievenbus. Maar ik doe het ook bij post die wel door de brievenbus zou kunnen. hmmmmm DE oplossing was het dus niet. Jammer joh, maar we zoeken nog ff verder naar een goede oplossing om de post WEL aan te laten komen :D
Moet helaas stoppen met sieraden maken vanwege RSI .

Gesloten