datum 6e kralenmeeting is bekend
-
frieda van dam
- Bead Monster
- Contacteer:
precies! Je hoeft niet iedereen de oren van het hoofd te kletsenpoing schreef:eigenlijk heb ik dat ookSabrina1981 schreef:Ik kan best verlegen zijn bij onbekenden mensen.frieda van dam schreef:waarom durf je niet te komenhet maakt niet uit of je nieuw of een oud lid ben dus hoop ik je te zien op de meeting.
liefs frietjemaar ach, dat loopt wel los
Groetjes Els,
- Sabrina1981
- Bead Designer
- Contacteer:
Ik wacht ook wel afPeeke schreef:Als ik ga ga ik zeker met de auto, dus kan ik zeker een paar mensen meenemen. Zoals het er nu uitziet kan ik 95/100 gaan. Met zekerheid kan ik het zeggen begin oktober. Als iemand het tot dan wil afwachten kan ze zeker meerijden
't is dat of er niet geraken
Beady Greetzzz,
Kamelot
Kamelot
-
frieda van dam
- Bead Monster
- Contacteer:
kan je dat niet via http://www.ovreisinfo.be/" onclick="window.open(this.href);return false; bekijken? ik weet niet vanaf waar je vertrekt..
hm, die site werkt precies niet, ik krijg stees errorssandra schreef:kan je dat niet via http://www.ovreisinfo.be/" onclick="window.open(this.href);return false; bekijken? ik weet niet vanaf waar je vertrekt..
ipoingtudut
- La Bigiotteria di Esther
- Bead Monster
- Contacteer:
Dat klopt, wij hebben geen treinstation. Je moet kiezen voor Utrecht Centraal station, en vanaf daar met de bus of tram verder.poing schreef:hij zegt dat nieuwegein station niet bestaatMadelief schreef:Je kan dat ook zien op de site van de nmbs hé... hoeveel het gaat kosten...
edit: onder 'tarieven' in het balkje bovenaan in de site kan je 'hoeveel kost je reis' kiezen!
De tram is het makkelijkst en ongeveer 5 minuutjes lopen, maar met de bus stop je bijna voor de deur. Je hebt voor beide wel een strippenkaart nodig (te koop bij de chauffeur), 4 strippen enkele reis dus 8 strippen voor heen en terug.
Als je met meerdere personen reist dan is het raadzaam om op het station een grotere strippenkaart (15 of 45 strippen) te kopen omdat dit uiteindelijk per persoon goedkoper is. De kleine strippenkaartjes bij de chauffeur zijn namelijk vrij duur.
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.
TUURLIJK zitten wij op hete kolenPeeke schreef:![]()
ik had echt geen besef dat sommige belgjes echt op hete kolen zitten om samen te reizen.
Eventjes laten weten dat ik het waarschijnlijk zeker kan zeggen begin volgende week. Maar zoals het er nu uitziet gaat het zeker lukken![]()
![]()
Sorry dat ik jullie zo lang laat wachten
maak zelf juwelen sinds juli 2004
brand sinds maart 2007 zelf kralen
brand sinds maart 2007 zelf kralen