Groetjes van Caroline
Datum 5e kralenmeeting is bekend!!
dan moet je juist komen!Mar-JoYa schreef:heb ik nog even om me over mijn alleen-reizen-wil-ik-niet-manie heen te zetten, hoop dat het dit mietje gaat lukken....![]()
![]()
of ik moet nog iemand hier in de buurt aan steken, kan die mee
- La Bigiotteria di Esther
- Bead Monster
- Contacteer:
Je mag anders wel een van je ouders meebrengen hoor (Mar-JoYa schreef:heb ik nog even om me over mijn alleen-reizen-wil-ik-niet-manie heen te zetten, hoop dat het dit mietje gaat lukken....![]()
![]()
- Dieuwertje
- Bead Fan
- Contacteer:
Esther schreef:zaterdag 16 april 2005
Wheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Mijn agenda gaat nog niet zover.
Heb op het moment een jaar agenda maar heb al meerdere keren gewisseld tussen een jaar en een school agenda.
Denk dat ik maar eens bij de Hema ga kijken of er al nieuwe jaar agenda's zijn.
pssssssssssst heb het stiekum achter in mijn agenda gekliedert.
Groetjes,
Dieuwertje
Dieuwertje
- Mar-JoYa
- Moderator
- Contacteer:
Het gaat juist om al die enge mensen die er wel zijn....en dan zie ik me al helemaal in de verkeerde trein zitten of het verkeerde stuk en samen lig je dan in een deuk, maar alleensandra schreef:dan moet je juist komen!Mar-JoYa schreef:heb ik nog even om me over mijn alleen-reizen-wil-ik-niet-manie heen te zetten, hoop dat het dit mietje gaat lukken....![]()
![]()
het is 's weekends = vast druk in de trein, dus niet eng alleen in de trein. het is overdag = niet donker en de enge mensen liggen dan nog in hen nest. en op de heenweg zit je alleen te denken 'hoe zal de meeting zijn' en op de terugweg zit je alleen te denken 'oh ik moet dat eens gaan maken en dat ook, waar zal ik mee beginnen'.
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ
overdag vallen de enge mensen echt wel mee hoor, die liggen dan zeker nog te slapen ofzo.
ik vind het ook eng hoor, als ik bv 's avonds naar almere moet, vind dat er dan echt allerlei 'troep' rondhangt. maar overdag valt dat reuze mee. dan zie je moeders met kinderen en oma's, en soms kan je dan nog gezellig praatje maken ook. 
maar wel goed idee, van rene.
- Mar-JoYa
- Moderator
- Contacteer:
Moet ook gewoon maar eens een grote meid worden denk iksandra schreef:overdag vallen de enge mensen echt wel mee hoor, die liggen dan zeker nog te slapen ofzo.ik vind het ook eng hoor, als ik bv 's avonds naar almere moet, vind dat er dan echt allerlei 'troep' rondhangt. maar overdag valt dat reuze mee. dan zie je moeders met kinderen en oma's, en soms kan je dan nog gezellig praatje maken ook.
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ
- Naomi
- Bead Producer
- Contacteer:
Ik heb een goede tip voor je als je bang bent wat mensen van je denken. Bekijk elke situatie alsof je door een camera kijkt. Dus je "registreert" maar trekt er geen conclusies uit. Op die manier wordt het veel rustiger voor je. Voel je je op een bepaalde manier ge?ntimideerd, rek je zelf dan uit. Maak je lang, denk alsof er een touwtje aan je hoofd zit. Rug recht en rustig door je buik ademhalen. Veel mensen lopen in elkaar gezakt, willen zich kleiner maken. Door je houding recht te maken, lijk je langer en zal je minder snel ge?ntimideerd worden.Mar-JoYa schreef:Moet ook gewoon maar eens een grote meid worden denk iksandra schreef:overdag vallen de enge mensen echt wel mee hoor, die liggen dan zeker nog te slapen ofzo.ik vind het ook eng hoor, als ik bv 's avonds naar almere moet, vind dat er dan echt allerlei 'troep' rondhangt. maar overdag valt dat reuze mee. dan zie je moeders met kinderen en oma's, en soms kan je dan nog gezellig praatje maken ook.
maar wel goed idee, van rene.of me minder druk maken om wat anderen wel niet van me zullen denken
Het gaat je zeker lukken.
liefs,
Naomi
Naomi
Het gaat je zeker lukken joh
. Ik moet nu dagelijks met de trein van hengelo naar Enschede dat is 10 minuten ongeveer, in het begin vond ik het ook eng omdat ik net van de middelbare school was. Maar nu vind ik het echt leuk
je bent gewoon een dagje weg. Ik hoop dat je op de meeting komt en dat je een prettig reis hebt
. Ik kom ook zeker weten