Adressen in Zeeland!

Hier moet je zijn wanneer je zoekt naar winkels in bepaalde steden of voor vragen naar ervaringen met specifieke (web)winkels en het melden van nieuwe winkels (geen webshops).
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
Gebruikersavatar
N
Bead Producer
Berichten:1110
Lid geworden op:vr 06 feb 2004 09:40
Contacteer:

Bericht door N » wo 26 mei 2004 20:49

Pienjo schreef:
Pee schreef:hmm nog veel te doen dan, want ik wil ook nog eens bij Nicole langs... maar dan moet ik toch eerst echt even wat kettingen verkopen, anders heb ik geen geld ben ik bang!
Klopt Nicole ook...!!! was ik even vergeten :oops:
Hoe kun je mij nou vergeten? :cry: :wink: (haha)
Groetjes, Nicole.

Gebruikersavatar
Pienjo
Bead Hysteric
Berichten:3071
Lid geworden op:za 21 feb 2004 11:45
Locatie:Wouw
Contacteer:

Bericht door Pienjo » do 27 mei 2004 07:40

N schreef:
Pienjo schreef:
Pee schreef:hmm nog veel te doen dan, want ik wil ook nog eens bij Nicole langs... maar dan moet ik toch eerst echt even wat kettingen verkopen, anders heb ik geen geld ben ik bang!
Klopt Nicole ook...!!! was ik even vergeten :oops:
Hoe kun je mij nou vergeten? :cry: :wink: (haha)
ja sorry... vond ik ook mijn stomme hoofd ook :oops:

Gebruikersavatar
N
Bead Producer
Berichten:1110
Lid geworden op:vr 06 feb 2004 09:40
Contacteer:

Bericht door N » do 27 mei 2004 18:09

Haha, was maar een grapje hoor! :roll:
Voel je vooral niet :oops: !
:D
Groetjes, Nicole.

Gebruikersavatar
mmc
Bead Believer
Berichten:240
Lid geworden op:do 28 aug 2003 07:44
Locatie:'s hertogenbosch
Contacteer:

Bericht door mmc » ma 31 mei 2004 15:04

hoi,

zus&zo in oostburg, heeft niet veel maar wel aparte kralen.

als je een foto stuurt (email) van een sieraad dat je hebt gemaakt met kralen die je daar hebt gekocht krijg je een bon voor 6 zakjes kralen.

heb ik van de week gedaan en heb al kraaltjes uitgezocht. erg leuk.

wat je ook kunt doen: ze hebben hele leuke ketting hangen van mooie grote en kleinere kralen voor ? 3,95. ik heb er een aantal meegenomen en die haal ik uit elkaar. zitten hele aparte grote kralen bij.

grt
michelle

Gebruikersavatar
Pienjo
Bead Hysteric
Berichten:3071
Lid geworden op:za 21 feb 2004 11:45
Locatie:Wouw
Contacteer:

Bericht door Pienjo » ma 31 mei 2004 16:01

mmc schreef:hoi,

zus&zo in oostburg, heeft niet veel maar wel aparte kralen.

als je een foto stuurt (email) van een sieraad dat je hebt gemaakt met kralen die je daar hebt gekocht krijg je een bon voor 6 zakjes kralen.

heb ik van de week gedaan en heb al kraaltjes uitgezocht. erg leuk.

wat je ook kunt doen: ze hebben hele leuke ketting hangen van mooie grote en kleinere kralen voor ? 3,95. ik heb er een aantal meegenomen en die haal ik uit elkaar. zitten hele aparte grote kralen bij.

grt
michelle
hmm klinkt goed.. pee... is die jou bekend?? ik weet niet eens waar oostburg ligt:S

Gebruikersavatar
Pee
Bead Aholic
Berichten:4328
Lid geworden op:zo 25 jan 2004 23:10
Locatie:Breskens
Contacteer:

Bericht door Pee » ma 31 mei 2004 16:10

Jep die ken ik zeker, heb ik in het begin van mijn kralenvirus wel eens wat gehaald... er staat ergens een armbandje op mijn site wat ik met kralen gemaakt die daar vandaan komen. Maar van die foto van je creatie dat wist ik echt niet.... misschien nog eens een idee :lol:
Oostburg is ongeveer 15 min. van mijn huis vandaan Lin...
Liefs, Petra
Just bead it!
Afbeelding

Gebruikersavatar
Pienjo
Bead Hysteric
Berichten:3071
Lid geworden op:za 21 feb 2004 11:45
Locatie:Wouw
Contacteer:

Bericht door Pienjo » ma 31 mei 2004 16:14

Pee schreef:Jep die ken ik zeker, heb ik in het begin van mijn kralenvirus wel eens wat gehaald... er staat ergens een armbandje op mijn site wat ik met kralen gemaakt die daar vandaan komen. Maar van die foto van je creatie dat wist ik echt niet.... misschien nog eens een idee :lol:
Oostburg is ongeveer 15 min. van mijn huis vandaan Lin...
hehe DOEN!!! kralen altijd handig!

Gebruikersavatar
ellytje
Bead Believer
Berichten:261
Lid geworden op:zo 29 feb 2004 18:24

Re: Adressen in Zeeland!

Bericht door ellytje » ma 31 mei 2004 18:25

Petra schreef:Wel een prachtig antiek houten ladenkastje op de kop getikt. Zes laatjes met elk 40 vakjes. Ooit op de markt gebracht om kaartjes borduurzijde in te bewaren. Superblij mee!
Hey Petra,

Heb je misschien een foto van dat kastje? Ben erg benieuwd hoe het eruit ziet! Misschien wel leuk om na te maken :D
groetjes Elly

Gebruikersavatar
T@mara
Bead Producer
Berichten:1094
Lid geworden op:vr 21 okt 2005 18:19
Contacteer:

Bericht door T@mara » wo 19 jul 2006 13:30

Even een oud topic herintroduceren :P
Weet ieamand leuke kralenwinkels in Breskens, Vlissingen, Veere, Zierikzee, Middelbrug, Goes enz.??
En winkeltjes waar je leuke schelpen kan kopen.
Kortom: De dingen die je bezocht móet hebben als je naar Zeeland gaat ;)

Groetjes Tamara

Gebruikersavatar
Pienjo
Bead Hysteric
Berichten:3071
Lid geworden op:za 21 feb 2004 11:45
Locatie:Wouw
Contacteer:

Bericht door Pienjo » wo 19 jul 2006 13:45

T@mara schreef:Even een oud topic herintroduceren :P
Weet ieamand leuke kralenwinkels in Breskens, Vlissingen, Veere, Zierikzee, Middelbrug, Goes enz.??
En winkeltjes waar je leuke schelpen kan kopen.
Kortom: De dingen die je bezocht móet hebben als je naar Zeeland gaat ;)

Groetjes Tamara
middelburg zitten er 2 ippy's en....
goes ...vliegende kraal...

Precies weet ik het niet , maar even de zoekfunctie en je vind meer over deze winkels
Liefs
Linda

Gebruikersavatar
Pienjo
Bead Hysteric
Berichten:3071
Lid geworden op:za 21 feb 2004 11:45
Locatie:Wouw
Contacteer:

Bericht door Pienjo » wo 19 jul 2006 13:46

owja ippy's is vrij aan de prijs. Vliegende rkaal is zeker een aanrader!!!
Liefs
Linda

Gebruikersavatar
T@mara
Bead Producer
Berichten:1094
Lid geworden op:vr 21 okt 2005 18:19
Contacteer:

Bericht door T@mara » wo 19 jul 2006 13:47

Pienjo schreef:
T@mara schreef:Even een oud topic herintroduceren :P
Weet ieamand leuke kralenwinkels in Breskens, Vlissingen, Veere, Zierikzee, Middelbrug, Goes enz.??
En winkeltjes waar je leuke schelpen kan kopen.
Kortom: De dingen die je bezocht móet hebben als je naar Zeeland gaat ;)

Groetjes Tamara
middelburg zitten er 2 ippy's en....
goes ...vliegende kraal...

Precies weet ik het niet , maar even de zoekfunctie en je vind meer over deze winkels
Ja ik heb gevonden: Ippy, Roos, en Pipoos. (middelburg)
hobbyhuis, vliegende kraal (goes)
zus&zo (oostburg)
Maar weet iemand nog andere, die niet hierbij staan??

Gebruikersavatar
Pienjo
Bead Hysteric
Berichten:3071
Lid geworden op:za 21 feb 2004 11:45
Locatie:Wouw
Contacteer:

Bericht door Pienjo » wo 19 jul 2006 13:49

in zierikzee kun je glasstaven kopen in de buurt (dorpje verderop) maar verder zijn daar geen kralen te vinden....Vlissingen ook niet. Breskens ook niet dat ik weet. dus ik denk dat je de meeste zo hebt!
Liefs
Linda

Spook
Bead Interested
Berichten:121
Lid geworden op:ma 01 aug 2005 22:10
Locatie:Oost Souburg
Contacteer:

Bericht door Spook » wo 19 jul 2006 20:42

zeeuwskraaltje schreef:hoi hoi,

zoals je al kan lezen kom ik uit Zeeland. Ik ben nog maar een paar weken kralenverslaafd dus ben nog alle adresjes aan het uitzoeken...

Middelburg: Ippy, Pippoos en Roos handwerk en hobbyartikelen
Goes: Hobbyhuis en de Kralentuin
Oost-Souburg: 't Allegaartje (ben daar nog niet geweest weet dus niet of het wat is)
Brouwershaven: de Zeewse Kraele (hier ben ik ook nog niet geweest)

Voor de rest is er niet zoveel, geloof ik... Bij Brammetje Dump hebben ze wel visdraad (makelijk voor kleine kraaltjes).

Leuk trouwens dat je zo'n gaaf kastje hebt gevonden.........
Het Allergaartje in Oost-Souburg heeft wel leuke dingen en vaak net even wat goedkoper maar de keuze is beperkt. Momenteel hebben ze grote, mooi bewerkte kunststof metallook kralen met groot gat voor een redelijke prijs. Erg leuk om te gebruiken voor een veterketting.
Groetjes, Yvonne.

Gebruikersavatar
kralie
Bead Believer
Berichten:280
Lid geworden op:vr 29 sep 2006 10:44
Locatie:Middelburg
Contacteer:

Bericht door kralie » za 07 okt 2006 18:51

als je schelpen wil kopen dan kun je naar cadzand (zeeuwsvlaanderen) daar zit een winkel met alleen maar schelpen , leuk hoor. Op schouwen zit niks en inderdaad roos en ippy en pipoos in middelburg. Ik kom wle eens bij ippy haal ik wel eens wat maar doe toch vaak via internet bestellen. In zeeland zijn niet superleuke winkeltjes wat dat betreft. Om eerlijk te zijn ken ik de vliegendekraal neit, heeft die een website?
Waar heb je dat kastje trouwens vandaan?
Beadle, kralen&sieradenwinkel Middelburg

Gesloten