Hoe kun je mij nou vergeten?Pienjo schreef:Klopt Nicole ook...!!! was ik even vergetenPee schreef:hmm nog veel te doen dan, want ik wil ook nog eens bij Nicole langs... maar dan moet ik toch eerst echt even wat kettingen verkopen, anders heb ik geen geld ben ik bang!
Adressen in Zeeland!
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
ja sorry... vond ik ook mijn stomme hoofd ookN schreef:Hoe kun je mij nou vergeten?Pienjo schreef:Klopt Nicole ook...!!! was ik even vergetenPee schreef:hmm nog veel te doen dan, want ik wil ook nog eens bij Nicole langs... maar dan moet ik toch eerst echt even wat kettingen verkopen, anders heb ik geen geld ben ik bang!![]()
(haha)
- mmc
- Bead Believer
- Berichten:240
- Lid geworden op:do 28 aug 2003 07:44
- Locatie:'s hertogenbosch
- Contacteer:
hoi,
zus&zo in oostburg, heeft niet veel maar wel aparte kralen.
als je een foto stuurt (email) van een sieraad dat je hebt gemaakt met kralen die je daar hebt gekocht krijg je een bon voor 6 zakjes kralen.
heb ik van de week gedaan en heb al kraaltjes uitgezocht. erg leuk.
wat je ook kunt doen: ze hebben hele leuke ketting hangen van mooie grote en kleinere kralen voor ? 3,95. ik heb er een aantal meegenomen en die haal ik uit elkaar. zitten hele aparte grote kralen bij.
grt
michelle
zus&zo in oostburg, heeft niet veel maar wel aparte kralen.
als je een foto stuurt (email) van een sieraad dat je hebt gemaakt met kralen die je daar hebt gekocht krijg je een bon voor 6 zakjes kralen.
heb ik van de week gedaan en heb al kraaltjes uitgezocht. erg leuk.
wat je ook kunt doen: ze hebben hele leuke ketting hangen van mooie grote en kleinere kralen voor ? 3,95. ik heb er een aantal meegenomen en die haal ik uit elkaar. zitten hele aparte grote kralen bij.
grt
michelle
hmm klinkt goed.. pee... is die jou bekend?? ik weet niet eens waar oostburg ligt:Smmc schreef:hoi,
zus&zo in oostburg, heeft niet veel maar wel aparte kralen.
als je een foto stuurt (email) van een sieraad dat je hebt gemaakt met kralen die je daar hebt gekocht krijg je een bon voor 6 zakjes kralen.
heb ik van de week gedaan en heb al kraaltjes uitgezocht. erg leuk.
wat je ook kunt doen: ze hebben hele leuke ketting hangen van mooie grote en kleinere kralen voor ? 3,95. ik heb er een aantal meegenomen en die haal ik uit elkaar. zitten hele aparte grote kralen bij.
grt
michelle
Jep die ken ik zeker, heb ik in het begin van mijn kralenvirus wel eens wat gehaald... er staat ergens een armbandje op mijn site wat ik met kralen gemaakt die daar vandaan komen. Maar van die foto van je creatie dat wist ik echt niet.... misschien nog eens een idee
Oostburg is ongeveer 15 min. van mijn huis vandaan Lin...
Oostburg is ongeveer 15 min. van mijn huis vandaan Lin...
Liefs, Petra
Just bead it!

Just bead it!

hehe DOEN!!! kralen altijd handig!Pee schreef:Jep die ken ik zeker, heb ik in het begin van mijn kralenvirus wel eens wat gehaald... er staat ergens een armbandje op mijn site wat ik met kralen gemaakt die daar vandaan komen. Maar van die foto van je creatie dat wist ik echt niet.... misschien nog eens een idee![]()
Oostburg is ongeveer 15 min. van mijn huis vandaan Lin...
Re: Adressen in Zeeland!
Hey Petra,Petra schreef:Wel een prachtig antiek houten ladenkastje op de kop getikt. Zes laatjes met elk 40 vakjes. Ooit op de markt gebracht om kaartjes borduurzijde in te bewaren. Superblij mee!
Heb je misschien een foto van dat kastje? Ben erg benieuwd hoe het eruit ziet! Misschien wel leuk om na te maken
groetjes Elly
middelburg zitten er 2 ippy's en....T@mara schreef:Even een oud topic herintroduceren
Weet ieamand leuke kralenwinkels in Breskens, Vlissingen, Veere, Zierikzee, Middelbrug, Goes enz.??
En winkeltjes waar je leuke schelpen kan kopen.
Kortom: De dingen die je bezocht móet hebben als je naar Zeeland gaat
Groetjes Tamara
goes ...vliegende kraal...
Precies weet ik het niet , maar even de zoekfunctie en je vind meer over deze winkels
Liefs
Linda
Linda
Ja ik heb gevonden: Ippy, Roos, en Pipoos. (middelburg)Pienjo schreef:middelburg zitten er 2 ippy's en....T@mara schreef:Even een oud topic herintroduceren
Weet ieamand leuke kralenwinkels in Breskens, Vlissingen, Veere, Zierikzee, Middelbrug, Goes enz.??
En winkeltjes waar je leuke schelpen kan kopen.
Kortom: De dingen die je bezocht móet hebben als je naar Zeeland gaat
Groetjes Tamara
goes ...vliegende kraal...
Precies weet ik het niet , maar even de zoekfunctie en je vind meer over deze winkels
hobbyhuis, vliegende kraal (goes)
zus&zo (oostburg)
Maar weet iemand nog andere, die niet hierbij staan??
-
Spook
- Bead Interested
- Berichten:121
- Lid geworden op:ma 01 aug 2005 22:10
- Locatie:Oost Souburg
- Contacteer:
Het Allergaartje in Oost-Souburg heeft wel leuke dingen en vaak net even wat goedkoper maar de keuze is beperkt. Momenteel hebben ze grote, mooi bewerkte kunststof metallook kralen met groot gat voor een redelijke prijs. Erg leuk om te gebruiken voor een veterketting.zeeuwskraaltje schreef:hoi hoi,
zoals je al kan lezen kom ik uit Zeeland. Ik ben nog maar een paar weken kralenverslaafd dus ben nog alle adresjes aan het uitzoeken...
Middelburg: Ippy, Pippoos en Roos handwerk en hobbyartikelen
Goes: Hobbyhuis en de Kralentuin
Oost-Souburg: 't Allegaartje (ben daar nog niet geweest weet dus niet of het wat is)
Brouwershaven: de Zeewse Kraele (hier ben ik ook nog niet geweest)
Voor de rest is er niet zoveel, geloof ik... Bij Brammetje Dump hebben ze wel visdraad (makelijk voor kleine kraaltjes).
Leuk trouwens dat je zo'n gaaf kastje hebt gevonden.........
Groetjes, Yvonne.
- kralie
- Bead Believer
- Berichten:280
- Lid geworden op:vr 29 sep 2006 10:44
- Locatie:Middelburg
- Contacteer:
als je schelpen wil kopen dan kun je naar cadzand (zeeuwsvlaanderen) daar zit een winkel met alleen maar schelpen , leuk hoor. Op schouwen zit niks en inderdaad roos en ippy en pipoos in middelburg. Ik kom wle eens bij ippy haal ik wel eens wat maar doe toch vaak via internet bestellen. In zeeland zijn niet superleuke winkeltjes wat dat betreft. Om eerlijk te zijn ken ik de vliegendekraal neit, heeft die een website?
Waar heb je dat kastje trouwens vandaan?
Waar heb je dat kastje trouwens vandaan?
Beadle, kralen&sieradenwinkel Middelburg