ring voor cabochon

Op zoek naar een specifiek product en nog niet gevonden? Wellicht kent iemand wel een adres waar het te koop is.
Forumregels
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
Loxy
Bead Discoverer
Re: ring voor cabochon

Bericht door Loxy » di 25 okt 2011 18:21

ik ook !

daisy81
Bead Producer

Bericht door daisy81 » wo 02 nov 2011 22:00

meikje schreef:Ja gelukt idd bij blackcrow.
Kijken of me dit wel gaat lukken.
was ff nieuwsgierig of het een beetje lukt :wink:

meikje
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door meikje » do 03 nov 2011 10:26

Heb enorme ruzie met de afwerking haha. Maar na een avond snuffelen op het internet, geloof ik dat ik het nu snap dankzij de uitleg van Mirlady. Ga er volgende week weer mee aan de slag lukt het niet dan kom ik zeker ff een bezoekje aan je brengen Daisy. Vind het trouwens wel heel erg leuk om te doen zo op een ring. Het zijn geen hoogstaande kunstwerkjes zoals je ze hier ziet, maar voor mij goed genoeg zo de voor de 1ste keer haha

daisy81
Bead Producer

Bericht door daisy81 » do 03 nov 2011 15:47

meikje schreef:Heb enorme ruzie met de afwerking haha. Maar na een avond snuffelen op het internet, geloof ik dat ik het nu snap dankzij de uitleg van Mirlady. Ga er volgende week weer mee aan de slag lukt het niet dan kom ik zeker ff een bezoekje aan je brengen Daisy. Vind het trouwens wel heel erg leuk om te doen zo op een ring. Het zijn geen hoogstaande kunstwerkjes zoals je ze hier ziet, maar voor mij goed genoeg zo de voor de 1ste keer haha
ja de eerste maken is lastig daara word het steeds makkelijker,
en als het niet lukt geef je maar een gil. vind het altijd leuk om met een ander te kralen dus mmag ook als het wel lukt hoor :)
heb swinters vervoer bijhuis en ben vrij dus kan evt ook altijd langskomen :wink:

sanegdokter
Moderator
Contacteer:

Bericht door sanegdokter » za 12 nov 2011 16:25

De cuffs voor ringen zijn binnen http://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/zeep ... 342/cuffs/" onclick="window.open(this.href);return false;
Heeeel veeeel lieve groetjes Sannie

Gesloten