ring voor cabochon
Forumregels
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
ik ook !
Re: ring voor cabochon
was ff nieuwsgierig of het een beetje luktmeikje schreef:Ja gelukt idd bij blackcrow.
Kijken of me dit wel gaat lukken.

Heb enorme ruzie met de afwerking haha. Maar na een avond snuffelen op het internet, geloof ik dat ik het nu snap dankzij de uitleg van Mirlady. Ga er volgende week weer mee aan de slag lukt het niet dan kom ik zeker ff een bezoekje aan je brengen Daisy. Vind het trouwens wel heel erg leuk om te doen zo op een ring. Het zijn geen hoogstaande kunstwerkjes zoals je ze hier ziet, maar voor mij goed genoeg zo de voor de 1ste keer haha
ja de eerste maken is lastig daara word het steeds makkelijker,meikje schreef:Heb enorme ruzie met de afwerking haha. Maar na een avond snuffelen op het internet, geloof ik dat ik het nu snap dankzij de uitleg van Mirlady. Ga er volgende week weer mee aan de slag lukt het niet dan kom ik zeker ff een bezoekje aan je brengen Daisy. Vind het trouwens wel heel erg leuk om te doen zo op een ring. Het zijn geen hoogstaande kunstwerkjes zoals je ze hier ziet, maar voor mij goed genoeg zo de voor de 1ste keer haha
en als het niet lukt geef je maar een gil. vind het altijd leuk om met een ander te kralen dus mmag ook als het wel lukt hoor

heb swinters vervoer bijhuis en ben vrij dus kan evt ook altijd langskomen

- sanegdokter
- Moderator
- Contacteer:
De cuffs voor ringen zijn binnen http://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/zeep ... 342/cuffs/" onclick="window.open(this.href);return false;
Heeeel veeeel lieve groetjes Sannie