22/08/10 rozebruin
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
- Czechglaskralen
- Bead Lover
- Contacteer:
Een heel eg mooie ketting!!!
Diana
Re: 22/08/10 rozebruin
hele mooie kleuren!
De twee middelste kralen doorbreken het kleurpatroon wel een beetje. Ik denk dat het t mooiste zou zijn om ze te vervangen door kralen van rozenkwarts, ik denk dat die op die plek ook de hanger wat meer naar voren laat komen.
De twee middelste kralen doorbreken het kleurpatroon wel een beetje. Ik denk dat het t mooiste zou zijn om ze te vervangen door kralen van rozenkwarts, ik denk dat die op die plek ook de hanger wat meer naar voren laat komen.
-
De Sierkip
- Bead Chatter
Prachtige ketting en prachtige kleurencombi...
maar ik vind ook die twee middelste qua kleur niet passen. Overnieuw of niet? Succes met beslissen!
Mooi hoor! Ook erg mooie kleurencombinatie !
Little birdy in the sky, dropped a poopy in my eye,
I wasn't mad, I didn't cry, I just thank god that cows can't fly!
I wasn't mad, I didn't cry, I just thank god that cows can't fly!
Ik vind hem mooi.
En ik zal niks zeggen over de twee middelste kralen
En ik zal niks zeggen over de twee middelste kralen
When life gives you cold feet, put on some socks
- naturalbeads
- Bead Fan
erg mooi!!!!!!!!

- estherwijma
- Bead Monster