06/05 1ste chain maille armband - byzantijnse variant

Laat iedereen bewonderen wat je gemaakt hebt door het plaatsen van een foto van je creatie!
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
duitemeyer22
Bead Believer
Contacteer:
Re: 06/05 1ste chain maille armband - byzantijnse variant

Bericht door duitemeyer22 » do 07 mei 2009 20:43

Erg mooi!! En Poeh poeh!! wat een werk.
Kralen make me happy!!!

Afbeelding

kralenliesje
Bead Professional
Contacteer:

Bericht door kralenliesje » do 07 mei 2009 21:03

MB schreef:Heel leuk :applaus: , lijkt mij nog een heel gepruts, ik zou helemaal in war raken van al die ringetjes :)
Dat valt erg mee, hoor! Er zit een systeem in en als je dat eenmaal door hebt (en dat ging bij mij vrij snel, na ongeveer 12 ringetjes) dan is het echt heel makkelijk.

Groetjes,
Marlies

Elsje
Bead Brilliant

Bericht door Elsje » vr 08 mei 2009 06:27

Mooi gemaakt hoor! Heb je enig idee hoeveel ringetjes je nu open en dicht hebt zitten buigen? :lol:

(de meeste creaties die je voorbij ziet komen zijn door iemand anders(al eerder) bedacht, er zijn maar weinig mensen die een origineel eigen ontwerp maken en uitvoeren!)
Groetjes Els,

Gesloten