06/05 1ste chain maille armband - byzantijnse variant
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
- duitemeyer22
- Bead Believer
- Contacteer:
Erg mooi!! En Poeh poeh!! wat een werk.
Kralen make me happy!!!

- kralenliesje
- Bead Professional
- Contacteer:
Re: 06/05 1ste chain maille armband - byzantijnse variant
Dat valt erg mee, hoor! Er zit een systeem in en als je dat eenmaal door hebt (en dat ging bij mij vrij snel, na ongeveer 12 ringetjes) dan is het echt heel makkelijk.MB schreef:Heel leuk, lijkt mij nog een heel gepruts, ik zou helemaal in war raken van al die ringetjes
Groetjes,
Marlies
Re: 06/05 1ste chain maille armband - byzantijnse variant
Mooi gemaakt hoor! Heb je enig idee hoeveel ringetjes je nu open en dicht hebt zitten buigen?
(de meeste creaties die je voorbij ziet komen zijn door iemand anders(al eerder) bedacht, er zijn maar weinig mensen die een origineel eigen ontwerp maken en uitvoeren!)

(de meeste creaties die je voorbij ziet komen zijn door iemand anders(al eerder) bedacht, er zijn maar weinig mensen die een origineel eigen ontwerp maken en uitvoeren!)
Groetjes Els,